Gå til innhold

Likte dere denne vesken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en hverdagslig skinnveske uten masse dill på i skikkelig robust skinn som jeg kan bruke til reise og jobb.

Likte dere den?

 

Anonym poster: df4bb0a05bd4a7f659e3dcc81232ead1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link kanskje?

 

Anonym poster: 9fb8f696f6a95a11ea0898e6e20c46d8

Skrevet

Nei den var ikke i min smak

 

Anonym poster: 2d60d0efe6dc634ecf9fa85b9aa9991a

Skrevet

Ja:-) kunne funnet på å kjøpt den selv så lenge den ikke er alt for dyr;-)

 

Anonym poster: 0748d3adde32208ce149fc7d254af6a4

Skrevet

Den er jo ikke spessielt pen, men sikkert grei til enkle overnattingsturer ol. Den ser jo ut til å tåle litt.

 

Anonym poster: a8be98c757b31e9b4c3ee205987b5dcc

Skrevet

Nei. Lite pen og ser dessuten lite funksjonell ut.

 

Anonym poster: 08dda220854adc67dabe4d1cefdbb268

Skrevet

Jeg likte den, men det er vanskelig å se hvor stor den er.

Hva er prisen da? Bare nysgjerrig ;)

Skrevet

Minner meg egentlig bare om partiet SV, om det er en bra eller dårlig ting er jo opp til en hver å avgjøre ;-) men smaken er som baken, heldigvis :)

Skrevet

Synes den var fin jeg. Litt røff og tøff, liker det bedre enn pene, pyntelige vesker.Et pluss at det er ruskinn og ikke glatt skinn.

 

Anonym poster: 6564163cd9ddf286a37fbbc6454a9e03

Skrevet

Campomaggi har mange fine vesker, veldig slitesterke.

De koster litt, men du har veskene lenge :)

Skrevet

Jeg likte den godt! Jeg liker ikke de veskene med store "gull" spenner, synes de ser ut som noe datteren min kan leke med. Denne derimot var litt røffere og det synes jeg er fint.

Skrevet

Syns det var kjempefin! Fikk lyst på den jeg også, men har for tiden 0,- på veskebudsjettet ; )

Skrevet

Dere som lurer: den koster 2900,-. Så ikke billig men i og med at jeg kan spandere dette på en veske jeg kommer til å ha lenge tenker jeg det er verdt det. Jeg er veldig lite jålete så tenker denne vesken passer meg fint. Michael Kors ogLouis Vuitton er mine verste mareritt, haha :D

 

HI

 

Anonym poster: df4bb0a05bd4a7f659e3dcc81232ead1

Skrevet

Den var dødsfin og jeg ville lett kunne kjøpt den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...