Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 10 000,- er ikke mye å reklamere for, men hvordan utnytte det på best måte? Gjelder nettbutikk Anonym poster: 19fded15a68712d806b0c621f0754b69
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Annonsere på Facebook? Da betaler du bare pr klikk. Anonym poster: 2bb3ace9c73dbb6f563640f2cc51fbe4
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Hva selger dere i nettbutikken? Om det er klær, sko, makeup el. så kan rosabloggere være en vei å gå. Man kan si hva man vil, men på enkelte områder har de stor markedsverdi
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Vi selger klær og sko. Makeup kommer også. Har tenkt rosabloggere.. men usikker på markedsverdien. Men kanskje de har en verdi? Hvor mange lesere har toppbloggerne da? Anonym poster: 19fded15a68712d806b0c621f0754b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå