Gå til innhold

Hva unner du deg i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg ønsker å ha iallefall noen gleder i et vanskelig svangerskap unner jeg meg

-å kjøpe lunsj ute nesten hver dag

-et glass sjokolademelk hver kveld

-det jeg vil av gravideklær. Skal jeg se ut som en hvalross, kan jeg i det minste være en velkledd hvalross:)

-god samvittighet overfor jobben selv om jeg er delvis sykemeldt (orker ikke føle at jeg burde jobbe mer, blir ikke i bedre form av det).

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslapping i sofaen med en god kopp te, pledd, gjerne litt frukt og en rolig stund helt for meg selv nesten hver morgen med god morgen norge og fødestuen. Er sykemeldt så har muligheten.

Også oppveier jeg med litt husarbeid og div etterpå. :-)

Skrevet

Fikse negler og gå litt oftere til frisøren. Pent undertøy. Mer avslapning med god samvittighet og 20%sykemelding nå fra uke 25 for å forebygge god helse resten av tiden

Skrevet

rolige morgener med kaffe og tv mens jeg ser alle haster av gårde utenfor. trening på dagitid når det er lite folk og har nesten alt for meg selv.

Lunsjer ute med venner, dette er på gode dager.

På dårlige dager: soving og avslapping på sofaen med verdens beste samvittighet :)

Er ute i 100% svangerskapspenger, så nyter virkelig de gode dagene og pleier meg selv på dårlige :)

Skrevet

Avslappende dager i sofaen med en god kopp te eller jålekaffe. Har ikke så mye valg heller med ondter så fort jeg beveger meg men...

Sjokomelk. Dette svangerskapets store dilla.

Unner meg igrunnen ikke så mye i dette svangerskapet, men ETTER svangerskapet skal jeg unne meg flere ting for å feire at mitt andre og siste svangerskap er over. Dette har virkelig vært tøffe måneder for både meg og mine nærmeste pga komplikasjoner.

Da skal jeg unne meg :

- frisør. Har ikke turt det nå i frykt for dårlig fargeresultat.

- masse nye klær (mine gamle passer ikke, de er for store)

- ny sminke

- nye sko

Gennerelt rett og slett bare skjemme meg selv litt bort :-)

Skrevet

Unner meg å sove noen timer til når ungen er i bhg, å kjøpe meg baguette hos bakeren noen dager. Dagene er rolige pga et bekken som ikke fungerer, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen :) Gleder meg faktisk til kunne gjøre husarbeid igjen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...