Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Kan man bruke tampong når man har hormonspiral? Jeg har hatt h.spiral før, mellom de to siste barna, og da mistet jeg mensen helt. Etter å ha fått barn nr 3 satte jeg inn en ny i oktober. Har fortsatt litt blødning ved mensen, og bind er det verste jeg vet! Vet at bind er anbefalt, men er det forbudt med tampong? Kan man f.eks dra med spiralen ut igjen, at den hekter seg fast i tampongen? Anonym poster: 908ddefa0839de2a7623e7ee60f236c5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 hei jeg brukte tampong når jeg hadde h.spiral. Det gikk helt fint! Bare vær forsiktig når du tar ut tampongen så er det ikke noe i veien med dette. Anonym poster: 90883d5b409a7d8d97770bd3133d86b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå