Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Hvilken størrelse tror dere jeg bruker? Anonym poster: f6d4b34f8c359dbaee9d0444a7d77a1b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 42 - 44 Anonym poster: fe275594de9b99e876d4bb6799c96e4a
Gjest Lagå Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 40-42 (jeg er 162 og veier 74 og bruker det i alle fall )
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 44. Men kommer jo helt ann på fasongen:) Anonym poster: d0137ff423f6ff19e47b359c700fe027
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 44-46 Anonym poster: 85a2855a36a536220c0943eb08912150
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 42 eller mammaklær. Anonym poster: 7dc568410132edf481286c361169d657
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 40-42. (Samme som meg, jeg er 165 og 77kg.) Anonym poster: 73b950a3a889985fd073f0ad734e9070
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 mammaklær eller str. 46-50 Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #9 Skrevet 18. april 2013 40-42 tipper jeg. Samme som meg. Hva er fasiten? Anonym poster: 7938947c4705140ba8481542dc95c063
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 mammaklær eller str. 46-50 Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd What?? Anonym poster: 1edd0bb2eade83dde6df9738312e5fb1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #11 Skrevet 18. april 2013 kom med fasiten da! Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #12 Skrevet 18. april 2013 mammaklær eller str. 46-50 Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd What?? Anonym poster: 1edd0bb2eade83dde6df9738312e5fb1 Vel,jeg er 160 cm og veier 50 kg og bruker str 36. da må man vel opp endel str om man veier hele 23 kg mer?? Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd
*Smiley* Skrevet 18. april 2013 #13 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 165 og 73 kg og bruker str 44. Så du er kanskje en str større? Kommer an på kroppsfasong også.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #14 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 163, ca 77 kg og bruker 38-40. Vi bærer alle våre kilo ulikt. Jeg har mine i form av muskler... Anonym poster: d71889d5c339410aeb62d242c7be4671
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #15 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 163, ca 77 kg og bruker 38-40. Vi bærer alle våre kilo ulikt. Jeg har mine i form av muskler... Anonym poster: d71889d5c339410aeb62d242c7be4671 ha ha haha ha, tillat meg å tvile. Får vi se et bilde? Det er SÅ mange her inne som er overvektige som påstår at det er kun fordi de er så muskluløse, jeg vil gjerne se et bilde av deg, siden du da må være en kvinnelig Arnold Schwarschnegger. Du kan jo sladde ansiktet ditt. Anonym poster: 7dc568410132edf481286c361169d657
Gjest Lagå Skrevet 18. april 2013 #16 Skrevet 18. april 2013 Mine 74 kilo består av kanskje 30 kilo muskler og resten fett og skjelett
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #17 Skrevet 18. april 2013 Jeg var veldig fornøyd med meg selv på rundt den vekten (samme høyde), brukte størrelse 40-42 i klær. Anonym poster: e2d0e91eb0708b72485f152089f8a0ad
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #18 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 163, ca 77 kg og bruker 38-40. Vi bærer alle våre kilo ulikt. Jeg har mine i form av muskler... Anonym poster: d71889d5c339410aeb62d242c7be4671 ha ha haha ha, tillat meg å tvile. Får vi se et bilde? Det er SÅ mange her inne som er overvektige som påstår at det er kun fordi de er så muskluløse, jeg vil gjerne se et bilde av deg, siden du da må være en kvinnelig Arnold Schwarschnegger. Du kan jo sladde ansiktet ditt. Anonym poster: 7dc568410132edf481286c361169d657 Vel, jeg er også 165, veier normalt 72-73 kilo, 75 akkurat nå pga svangerskap, og bruker også M eller 38, så jeg ser ikke helt at det skal være så usannsynlig. Når det er sagt så skjønner jeg ikke at dette er så interessant. Hvorfor bryr dere dere om hvaderetroratandremenerogtroratdereveierogbrukeravstørrelser? Anonym poster: 7e34e5687afd01430d41ee99fb9b39fd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #19 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 163, ca 77 kg og bruker 38-40. Vi bærer alle våre kilo ulikt. Jeg har mine i form av muskler... Anonym poster: d71889d5c339410aeb62d242c7be4671 ha ha haha ha, tillat meg å tvile. Får vi se et bilde? Det er SÅ mange her inne som er overvektige som påstår at det er kun fordi de er så muskluløse, jeg vil gjerne se et bilde av deg, siden du da må være en kvinnelig Arnold Schwarschnegger. Du kan jo sladde ansiktet ditt. Anonym poster: 7dc568410132edf481286c361169d657 Vel, jeg er også 165, veier normalt 72-73 kilo, 75 akkurat nå pga svangerskap, og bruker også M eller 38, så jeg ser ikke helt at det skal være så usannsynlig. Når det er sagt så skjønner jeg ikke at dette er så interessant. Hvorfor bryr dere dere om hvaderetroratandremenerogtroratdereveierogbrukeravstørrelser? Anonym poster: 7e34e5687afd01430d41ee99fb9b39fd Har du lest hovedinnlegget?? HI spør rett ut om hvilken str hun bruker, derfor . Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #20 Skrevet 18. april 2013 jeg er 160 høy og veier 47 kg. bruker S/36. tipper du bruker L? Anonym poster: 20cba7adc3c9c87c922258453e7614ca
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #21 Skrevet 18. april 2013 Jeg er 163, ca 77 kg og bruker 38-40. Vi bærer alle våre kilo ulikt. Jeg har mine i form av muskler... Anonym poster: d71889d5c339410aeb62d242c7be4671 ha ha haha ha, tillat meg å tvile. Får vi se et bilde? Det er SÅ mange her inne som er overvektige som påstår at det er kun fordi de er så muskluløse, jeg vil gjerne se et bilde av deg, siden du da må være en kvinnelig Arnold Schwarschnegger. Du kan jo sladde ansiktet ditt. Anonym poster: 7dc568410132edf481286c361169d657 Vel, jeg er også 165, veier normalt 72-73 kilo, 75 akkurat nå pga svangerskap, og bruker også M eller 38, så jeg ser ikke helt at det skal være så usannsynlig. Når det er sagt så skjønner jeg ikke at dette er så interessant. Hvorfor bryr dere dere om hvaderetroratandremenerogtroratdereveierogbrukeravstørrelser? Anonym poster: 7e34e5687afd01430d41ee99fb9b39fd Har du lest hovedinnlegget?? HI spør rett ut om hvilken str hun bruker, derfor . Anonym poster: 8dbd0ec276d3d4b013aeda553c8a6dcd Ja, jeg har lest hovedinnlegget, og svart.. Leste du mitt innlegg? Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så interessant når det er helt tydelig at alle har forskjellig fasong. Anonym poster: 7e34e5687afd01430d41ee99fb9b39fd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #22 Skrevet 18. april 2013 Du er akkurat lik meg. Jeg bruker str 40/M i bukser og 42/L i topper (G/H-cup dessverre). Har nå et mål om å under 70 kg før 17. mai og kanskje lavere etterhvert. Anonym poster: a99f52fbff711064383d7085fd208b1f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #23 Skrevet 18. april 2013 Jeg bruker 42, og ja... Det er faktisk slik at jeg har de målene størrelsetabellene viser at en str. 42 har også. Spør fordi det virker som om veldig mange fjærvekter her inne tror at en med min vekt er skikkelig diger og må ha som flere illustrerer her klær i størrelse 50 eller mammaklær. Jeg ser også mindre ut enn jeg er, mulgiens fordi jeg er proposjonert og har timeglassfigur. Jeg synes dog at det er rart at noen med min vekt og høyde bruker størrelse 38. Anonym poster: f6d4b34f8c359dbaee9d0444a7d77a1b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #24 Skrevet 18. april 2013 Ja også synes jeg det er rart at en bruker s/36 når en er 47 kg. Jeg var størrelse 36 med ti kilo mer på kroppen, da også med de korrekte målene og ikke slik at jeg presset meg inn i for små klær. Anonym poster: f6d4b34f8c359dbaee9d0444a7d77a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå