Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Dere som trener, hvor ofte trener dere og hva trener dere? Og har dere ett mål med treningen? Feks ned i vekt, stramme opp, holde formen osv. Jeg selv trenere minimum 4 ganger i uken, og da er det tung styrketrening med litt intervall trening etter styrken. Så går jeg noen turer i løpet av uken, enten bare rundt området jeg bor i , eller på fjellet. Mitt mål med treningen er markerte muskler og lavere fettprosent. Anonym poster: 716b006eee94fb6857d6cfa44365962f
Sølvpanter Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Jeg er i opptrappingsfase til nomralen nå. Så akkurat nå løper jeg i 35-50 minutter 3 dager i uken. Når jeg har nok overskudd vil jeg hive på en styrketreningsøkt på ca 35-40 minutter 2-3 dager i uken. Minst to av dem like etter løpingen. Jeg trener skikkelig når jeg først trener, altså pusher meg selv hele tiden, så det er på høy intensitet. Mer trening enn dette får jeg ikke til med fire barn og full jobb. Trener vel mest fordi jeg liker å være slank og fit, men også fordi det får meg til å føle meg sprek og synes det er deilig å føle meg sterk og sunn i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Er du gravid og evt hvor langt? Jeg trener vanligvis kondisjon/styrke 3-4 ganger pr uke. Det har blitt mindre nå pga gravidformen, men jeg har det som et utgangspunkt. Målet frem til jeg ble gravid har vært diverse løp og konkurranser (på mosjonsnivå). Akkurat nå er målet å holde kondisjonen og styrken oppe og å begrense vektøkning i svangerskapet. Anonym poster: e1fd6a3a128d4ca6fd6fa58a7e7a072f
Sølvpanter Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Nei, jeg er ikke gravid, minsten er straks 4 år Kunne ikke trene i svangerskapene mine pga bekkenløsning og bekkenlåsning og mange andre ting (kvalme, truende preeklampsi osv). Normalen er altså det som det var etter minsten var 1 år og fram til for 5-6 mnd siden da jeg av ulike grunner ikke kunne trene igjen før nå de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Så flinke dere er! Jeg er heller ikke gravid, men jobber med saken Når jeg eventuelt blir gravid, så er planen å fortsette med styrketreningen så lenge jeg kan, MEN sist jeg var gravid startet fødselen i uke 30 men de fikk stoppet den , og jeg fødte 5 uker etter på. Så det er en sjanse for at jeg ikke får klarsignal fra legen på akkurat det. Skal hvertfall fortsette som dette frem til jeg ikke kan holde på lengre. Jeg og gir alt og står på under hele økten, hvis ikke føler jeg det er bortkastet tid. Øktene varer alt fra 35 til 1 1/2 time, spørs hvilke øvelser jeg velger og om jeg trener uten pauser eller ikke. Det er jo en ganske herlig følelse når en er ferdig med en økt , selvfølelsen stråler liksom. Hi Anonym poster: 716b006eee94fb6857d6cfa44365962f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå