Gå til innhold

Du var en gratis hore

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. fikk jeg slengt på innboksen min i dag.

For 10 år siden var jeg i et forhold med en Afghansk mann. Pga hans foreldre hadde andre planer for ham, gikk vi fra hverandre. Han ble presentert for hun dom skulle være hans kone, og de har giftet seg og fått 2 barn.

Jeg er også gift, har 3 barn.

Jeg gratulerte ham på Facebook med andre barn her for noen uker siden.

I dag fikk jeg beskjed om at jeg kom til ham som en gratis hore for å bli pult. Han ville ikke ha noe med sånne som meg å gjøre. Ville jeg bli pult fikk jeg finne noen andre.

Ble mildt sagt sjokkert. Jeg sørget over ham lenge, han det samme. Og så får man dette slengt i ansiktet.

Har lyst til å svare ham sint og usaklig, men skal ikke synke ned til hans nivå. Kan jeg svare dette?

"Tror du har glemt hvem som forlot hvem. At du kaller meg hore gjør meg sint. Dette trodde jeg ikke om deg. Min intensjon var å gratulere. Lykke til i livet"

Anonym poster: bc248cdb6720aed9a1b69bfcb78c7a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Kanskje det ikke er han som har skrevet beskjeden? Kanskje det var kona... ?

Anonym poster: e0625d260260d560409c790e8e306555

Skrevet

Hmmm. Kanskje det ikke er han som har skrevet beskjeden? Kanskje det var kona... ?

Anonym poster: e0625d260260d560409c790e8e306555

Tror også det var kona som skrev det.

Anonym poster: 61feccf4809dcc8b950a90b4bdfe58fa

Skrevet

Han skrev også andre ting som jeg ikke kan tro han har fortalt henne.

Skuffet.

Hi

Skrevet

Det første jeg ville ha gjort var å slette han som venn på facebook.

Anonym poster: 1bb7f5458bad900343b96a5442a8232f

Skrevet

Jeg ville enkelt og greit ha slettet ham som venn på facebook og glemt hele fyren.

Om det er han eller kona som har skrevet det er nesten uvesentlig. Kontakt med dem fører tydeligvis til trøbbel.

Ikke ta til deg dette! Du vet hva du følte for ham den gangen, og du vet hva dere evt hadde sammen. Om det er "enklere" for ham å "fornekte" dette så mange år etterpå så er det egentlig bare et tegn på at han trolig ikke har det bra med det livet han valgte. For ja, han tok et valg den gangen.

Glem ham og slett ham som venn på fb!

Anonym poster: 50b22c880fe81c722da4dcb917ca10ed

Skrevet

Og der kom mine fordommer over menn fra midtøsten frem igjen...

Men jeg synes helt klart du kan skrive det du skrev over her, det var saklig og ordentlig sagt. Etterpå synes jeg du skal slette han fra facebook og glemme denne mannen.

Ikke noe vits i å la slikt søppel være tilstede i ens liv.

Du er mer verdt enn det..

Anonym poster: 8a11f4e6450722d832ebacb911d07785

Skrevet

Han kan ha blitt religiøs, og ser på det livet han levde som ung som veldig feil. Veldig trist når folk blir så firkanta. Du får svare det som føles best for deg, det har neppe noe å si uansett, dessverre. Men innerst inne tror jeg det er seg selv og sine handlinger han er sint for, og tar det ut på deg. Ikke akkurat orginal oppførsel, det har menn til alle tider gjort mot kvinner.

Anonym poster: 465d5c53db0824d91053e500103fffd3

Skrevet

Han kan ha blitt religiøs, og ser på det livet han levde som ung som veldig feil. Veldig trist når folk blir så firkanta. Du får svare det som føles best for deg, det har neppe noe å si uansett, dessverre. Men innerst inne tror jeg det er seg selv og sine handlinger han er sint for, og tar det ut på deg. Ikke akkurat orginal oppførsel, det har menn til alle tider gjort mot kvinner.

Vil du være slem kan du jo svare at han i såfall er en horekunde som ikke en gang betalte for seg. Men det er det neppe verdt.

Skrevet

Hvis en x hadde sagt noe så stygt til meg, så hadde jeg skrevet tilbake:

"Hva sier din religion om å pule horer da? Husker ikke helt, har mistet tellingen, men det ble et par omganger i høyet der".

Det er barnslig, men barnslig er ingenting mot å være så jævla motbydelig som han eller kona er.

Frekke satan

Skrevet

islam vettu..man roter seg aldri borti islamske menn , de er tyranner .

Anonym poster: f47d69a5b33de9d9dbd54c75255ac892

Skrevet

hadde du vært meg, hadde jeg MÅTTET være frekk tilbake!fordi jeg er så hevngjerrig...:)

Hadde lirt av meg noe som skikkelig hadde svidd for han og så sletta han fra fb, bare for å få tatt igjen og få satt han på plass.

Hva vet jeg ikke,synes noen her inne hadde noen fine tips:)

Anonym poster: e744da4109ae937651fb3d48406e78ea

Skrevet

Jeg hadde hatt veldig lyst til å gi et språkkurs, altså forklart hva hore er, at det da er han som kommer i dårlig lys og ikke deg (jeg synes i alle fall det er verre å være horekunde enn hore) og si at du for din del hadde sex fordi du var glad i han, men at du nå er glad i noen andre og håper han får et like fint liv som deg...

Jeg har jo lest om en del her inne som har litt problemer med en mann som er venn med exer, så kanskje det er greit å legge han bak seg...

Anonym poster: 8a594212f33f3177db26588129b6f92d

Skrevet

Skriv tilbake han må ha sendt svar til feil person, for du er ingen hore, og hvis de er det han menger seg med så bør konen få vite det.

Anonym poster: c3973bcf46762fcdb11f384806d4a8cf

Gjest Antarctica
Skrevet

Kutt kontakten totalt. Han er ikke verd å sørge over, og heller ikke å bruke tid på å gratulere. Om dette er hans verdisyn, ville dere aldri ha fått et lykkelig liv sammen.

Gjest sussie77
Skrevet

Da hadde jeg slettet han fra facebook. Og glemt hele fyren. Tenkte også først at dette må være kona hans, men om det ikke er det så høres han jo ganske bitter ut. Kanskje han ikke helt har glemt deg. Og her kommer også kultur forskjellene frem. Godt mulig han har blitt mer religiøs enn han var da du var sammen med han.

Skrevet

Jeg har jo lagt han bak meg. -anså ham mer som en venn fra fortiden, men den gang ei. Jeg sendte mitt svar og lar det være med det. Slettet fra Facebook også.

Men ble skuffet, jeg trodde bedre om ham.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...