Gå til innhold

Liggende nattamming og mye søl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk til å ligge og amme min lille datter på to uker i natt. Jeg sovnet under ammingen og syntes sånn sett at det var en veldig behagelig måte å gjøre det på. Da jeg våknet i dag tidlig oppdaget jeg imidlertid at hun var våt av melk på klærene sine. Hva gjør jeg med det? Må jeg slutte å amme liggende? Kle henne i ull som tørker fortere? Hva har dere gjort?

Anonym poster: 4ae28e2e63f2f09bb17dbde4c210ed0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å holde deg våken så du får vippet opp ammebh'en igjen, med ammeinnlegg inni :) evnt skyv barnet litt fra deg før du sovner igjen.

Anonym poster: 42989c8a36f3987c6b4c43ba92038c40

Skrevet

Ammeinnlegg?

Regner med at det var puppen som ikke var i bruk som lakk?

Jeg lakk veldig mye, og måtte bruke singlet og håndkle om natten...

Skrevet

Det vsr puppen som hadde vært i bruk som lakk. Den andre var godt pakket inn;-)

Skrevet

Her gikk det alt fra 40 min til 2 timer mellom nattammingene de første månedene, hadde ikke sjans til å holde meg våken under de liggende ammingene.. Men våknet flere ganger til en baby som var klissvåt i ansiktet stakkars :( Brystet som ikke er i bruk er jo godt innpakket i ammebh'en, er jo brystet som er i bruk som det lekker fra straks babyen slipper taket...

Anonym poster: 026b86c600ad21863c030c4679e0d050

Skrevet

Ammeinnlegg?

Regner med at det var puppen som ikke var i bruk som lakk?

Jeg lakk veldig mye, og måtte bruke singlet og håndkle om natten...

Signerer denne, handuk inni singlet på natten ja, her hjalp det ikke med ammeinnlegg på natten nei.

Jeg hadde handuk på/over den puppen som hun ikke ammet av så ble ingen av oss våte. :)

Skrevet

Hadde et mykt håndkle, eller en stor klut liggende under barnets hode og puppen. Etterhvert lekker du også mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...