Gå til innhold

Nav, er det jeg som skal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komme innom å si hei etter jeg har flytta til en annen kommune eller får jeg brev?? Tenkte ta meg turen idag men hvordan og hva skal jeg si/ta med?

Anonym poster: 2a85ad14e4c3f2b1e817cfd86fe31825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si hei?

Skal du jobbe der? Skjønner ikke helt hva du skal der hvis du ikke har ærend der.

Skal du bare inn og si hei så får du ta med en pose Twist da.,..

Anonym poster: 35a5672e77f6442fe6fbf2bc3fa1753d

Skrevet

Hva du skal si?? Hvordan skal vi vite det når vi ikke vet hvorfor du skal innom NAV??

Anonym poster: 101f9bc6d554ed63ee292b1637d7aa3f

Skrevet

Hva hadde du tenkt å få hjelp til da?

Har du meldt flytting går alt automatisk. Får du økonomiske ytelser kan de av og til bli forsinket.

Anonym poster: aeae2df2c9df0000576fe9b74e4b295e

Skrevet

Okei. Jeg skrev nå:

Nav... er det jeg som skal inn å si hei etter jeg har flyttet til annen kommune?? Eller får jeg brev? Men hvordan og hva skal jeg si/ta med??

SÅ: Jeg har flyttet fra en kommune til en annen. Jeg går på arb.avk.penger. På nav.no står det at jeg har flyttet, så jeg nå er inne i den nye kommunen. Derifra vet jeg ikke hva jeg skal.

Skal jeg dukke opp å si hei, her er jeg. Og fortelle og legge fram min aktivetsplan fra forrige kommune? Dette er da SKAL jeg ta med noe - punktet. Eller vente på brev fra de, der de vil ha møte med meg

Skjønner ikke hva som skal være så veldig morsomt ved å legge fra at en skal ta med twistpakka når en spørr om noe, klart, det er lov å ikke forstå siden jeg ikke skrev det knotete, men da er det faktisk lov å spørre på en vanlig måte.

Anonym poster: 8fcfb686df89e77bdd21132532d4cdfa

Skrevet

siden jeg srkev det knotete*

Skrevet

Det er jo helt umulig å forstå hva du vil fram til i det første innlegget ditt, når du ikke oppgir hovedgrunnen til at du spør, nemlig utbetalingen av aap. Jeg ville tatt en kjapp telefon til Nav og forhørt meg.

Anonym poster: 18344887c2c54fd3dcabdd088370f3c1

Skrevet

Ja, det forstår jeg jo. :) skrev fra mobilen og var stresset. beklaget jo det nå. Men enda ingen grunn til å svare slikt, er vel ingen som går innom nav for å bare si hei for høftlighetens skyld.

Skrevet

Hei Nav, her er jeg. Jeg kommer innom for å presentere meg, jeg har nettopp flyttet til kommunen - er og har planer om å forbli nav'er så meg kommer dere til å få mye med å gjøre, bare å merke dere navnet med en gang :)

Anonym poster: c119db03e80ca9b5caed5c68484b65ed

Skrevet

Hva er vitsen anonym over her? Jeg går til nav fordi jeg klarer ikke å jobbe enda, jeg driver med behandling og prøver å komme tilbake ut i jobb. Jeg vil GJERNE jobbe, men klarer ikke.

Skal huske på det til neste gang jeg skriver her inne, systemet her og utenfor er ikke til for at noen skal få lov til å være syke og trenge hjelp.

Skrevet

Nei, du trenger ikke å komme innom for å si hei :) De har fått med seg at du har flyttet, og du har fått ny saksbehandler. Når det nærmer seg tiden for slutt på denne perioden med AAP, vil du få en innkallelse i posten (av ny saksbehandler) som du da skal ha en samtale med for å finne ut om du fremdeles skal gå på AAP, hva som er forandret i situasjonen din, hva som er det samme osv. Den nye saksbehandleren din har papirene dine og kjenner til historikken din etter å ha lest papirene fra den forrige :) Skjønner virkelig ikke hva som var så vanskelig med å forstå deg jeg altså!

Skrevet

Okei :) takk for svar :-D da trenger jeg ikke tenke på det :) tenkte å finne fram papirene og reise nå straks men da slipper jeg det :)

Skrevet

Ja, det forstår jeg jo. smile.png skrev fra mobilen og var stresset. beklaget jo det nå. Men enda ingen grunn til å svare slikt, er vel ingen som går innom nav for å bare si hei for høftlighetens skyld.

Her inne så spør folk om de underligste ting, så om noen hadde sagt de skal innom nav og si hei så hadde vel ikke det overrasket meg ihvertfall.

Du må ikke ta det folk svarer så seriøst. Og uansett så var det vanskelig og forstå hva du ville med hovedinnlegget ditt

Anonym poster: bc0bc1322f0065f918b17f4ad4376a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...