Gå til innhold

Mitt pass går ut om 1 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

April neste år altså 2014 står utløpsdato på mitt pass.

Skal ut å reise i sommer. Bør jeg bytte ut passet nå eller vente? Pleier dere å vente til det går ut helt?

Ser jo at bildet av meg som 18 åring ikke ligner, altså man kan vel kanskje se det er meg, men jeg hadde lange extensions og så jo litt yngre ut enn jeg gjør nå som snart 30 åring. Bilde er veldig fint da, så fornøyd med det:P Føler allikevel mange i tollen kikker litt ekstra på bildet og på meg før jeg slipper igjennom..kan det være fordi det ikke ligner og jeg nå har kort hår osv?? Sikkert litt paranoid altså, men gleder meg litt til å skifte det ut også, men venter til etter sommeren/neste årskifte hvis jeg kan.........

Anonym poster: 26e79603bfd60002a259d3ef04d6333a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passet mitt gjekk ut for to år sida, skaffar nytt når eg planlegg neste utenkandstur. Ville ikkje bytta ut så lenge passet er gyldig 3 mnd etter forventa heimreise.

Skrevet

Er jo gyldig i 1 år til så tenker jo å beholde det til slutten av året, men hvordan ser dere ut på passet da? Ligner dere?:P

Skrevet

I noen land krever de at passet er gyldig i 6 mnd etter forventet hjemreise. Du kan trygt vente til høsten med å bytte, med mindre du skal være leeeenge borte.

Anonym poster: 2dba51fc546d0ecc23e646bb896f325d

Skrevet

I noen land krever de at passet er gyldig i 6 mnd etter forventet hjemreise. Du kan trygt vente til høsten med å bytte, med mindre du skal være leeeenge borte.

Anonym poster: 2dba51fc546d0ecc23e646bb896f325d

Kun 1 uke:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...