Gå til innhold

Hater samboer noen ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove for tiden, noe samboer er fullt klar over, men når vekkerklokka hans ringer så bruker han likevel én jævla time på å dra seg ut av senga - mens jeg ligger våken og hører på ungene som styrer, og venter på at han skal stå opp.

Og når han endelig står opp så er han bare trøtt og sur og tar det utover ungene og kjefter og smeller til de begynner å gråte.

To timer har det gått nå, hvor jeg bare har lagt og blitt mer og mer frustrert, og nå får jeg faen ikke sove igjen, og skal være på jobb om tre timer!

Prøver jeg å forklare for samboer at med 1-2 timer søvn per natt, så hadde det vært fint om han tok hensyn og stod opp når han skulle så jeg fikk sove litt til, da biter han hodet av meg og snakker om at HAN fortjener å dra seg litt enkelte morgener! Han sover faen meg hele natten gjennom, hver jævla dag, slipper å gå gravid med alle plager som følger med - og her skal det handle om hva han fortjener??

Jævla dust.....

Anonym poster: cd47bfabdc9e618d8d9a0e9aeb3de7cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke det skal mer til før du HATER samboeren din så kan du ikke virkelig elske ham heller!

Hater er et ord som står for mye mer enn å bare være irritert på en person. Hat er ikke forenlig med kjærlighet!

Anonym poster: ecda9cf09985eb5c4109369cc3aabdce

Skrevet

Uakseptabelt at han er så lat mener jeg. At han kjefter på barna til de begynner å gråte er enda verre!! Er ikke han den voksne?? Hvorfor skal det gå utover barna at han er lat? Han bør virkelig skjerpe seg og heller legge seg tidligere!! Hadde nok tatt en alvorsprat ja.....

Anonym poster: cb5c33f75eda1fe7a4d0584dc78c472c

Skrevet

Her må han skjerpe seg, rett og slett!

Makan til oppførsel. Og jeg forstår godt hvorfor du sier "hater", for søvnmangel blir man utrolig sliten av.

Mannen hadde en fæl vane med å snooze alarmen , jeg holdt på å bli sprø..

Han fikk valget mellom å sove på sofaen og snooze så mye han ville ekler stå opp med en gang alarmen ringte. Han valgte det siste.

E

Har dere et gjesterom du kan legge deg på? Eller bedre.. Som han kan ligge på? Og om han mener han fortjener å sove så er det rimelig høl i huet å snooze alarmen.. Får jo ikke noe god søvn av det. Bedre å sette alarmen på 07 og stå opp med en gang enn å snooze fra 0630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...