Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Hvordan og hvor mye? Etter et par unger som har tisset i senga mi mange mange ganger begynner jeg å føle behov for en skikkelig rens av madrassen, eller kanskje jeg bare burde kjøpe ny? Senga nærmer seg ti år, er en sånn rammemadrassfra ikea (ikke av den dyreste). Finnes det en enkel, og ikke alt for dyr, måte å rense senga på? Anonym poster: cd92ea279cf2230cb3d413a3c0829bac
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Jeg ville kastet den og kjøpt ny. Og kjøpt en evermadras som er litt tykk. Vi har overmadrass og for litt siden kastet det ene barnet opp, og det trakk ned i overmadrassen. Jeg tok av tkket på ovmadrassen, skylte det og sendte det i vaskemaskinen. Tok overmadrassen i dusjen og vasket den med masse såpe. Den har blitt som ny igjen. Madrassen i senga har ikke fått noe på seg. Tror ikke det er så mye å prøve å rense eller vaske en rammemadrass. Hadde igrunn ikke hatt lyst til å tenke på hvor mye rart det kunne være inne i den nå heller, og om vann og såpe har så mye for seg når den ikke enkelt og kjapt blir tørr heller. Anonym poster: 584da12dd39d9c28811fbe9544d8a5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå