valkyrien Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Fikk meg ny bil i dag! Eller "ny" da, ny for meg... Var på tide synes jeg Er skikkelig gåen etter en hel dag i bil med mann og barn for å hente gliset, men fader så fornøyd og
ms.Pond Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Grattis med ny bil! Det er ingenting som følelsen av å sette seg inn i et nytt glis og vinke farvel til det gamle
valkyrien Skrevet 18. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2013 Takk! Liker den følelsen ja, men var sinnsykt redd for å kræsje i rushen ut av Oslo med den... Følte meg skikkelig bonde i byen
ms.Pond Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Ja jeg kjenner følelsen (sånn rent bortsett fra at jeg faktisk ER en bonde i byen når jeg er der) Bare ta det med ro du, og gi en tynn stråle i de som er rundt deg og hvorvidt de har dårlig tid eller ei
valkyrien Skrevet 18. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg er strengt tatt det jeg og, bor i en kommune med 5000 innbyggere Har faktisk fått politieskorte ut av Oslo en gang, etter å ha kjørt rundt det samme enveiskjørte kvartalet 8 ganger Er glad de snille onklene fulgte meg ut av byen, ellers hadde jeg nøk vært der enda
ms.Pond Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Hehe Tenkte du skulle si at du forvillet deg inn i byen når Obama var der. Hørte om en som gjorde det og nærmest ble kjeppjaget ut igjen. Stakkaren hadde ikke fått med seg at samtlige veier var stengt og syntes vel sikkert det var herlig med lite trafikk på vei til jobben Godt at onkel politi er på pletten når de trengs, det er jammen meg betryggende å vite at vi har hjelpsomme politifolk her til lands, og ikke sånne som peker på deg med alt fra finger til gevær og ber deg pelle deg unna.
valkyrien Skrevet 19. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2013 Auda Har heldigvis holdt meg unna når det er store ting på gang. De var overraskende hyggelige ja Tror kanskje det var farsinstinktet jeg apellerte til, var 18 og oppløst i tårer der jeg satt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå