Gå til innhold

Hva gjør deres mann på ettermiddagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har enn så lenge store barn. Når jeg har seinvakt tar han seg seff av dem hjelper med lekser osv.

Ellers:

Bilvask

Vedklyving

Restaurere gamle vinduer,vi har et gammelt hus. Holder da til i garasjen

Rydde i garasjen

Og nå er det vel våronn i hagen snart. Kan ikke klage, jeg gjør ikke så veldig mye av dette.....:)

Anonym poster: 3bd8a14c135b1b427b06915376637a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ein gong i veka er det skyting, ellers er det matlaging og barnepass fram til ca 20, deretter avslapping. Det hender han blir verande hjå foreldra til kl 19 når han skal hente barnet og eg har seinvakt. Då slepp han matlaginga ;)

Endret av ★
Skrevet

Han sitter i sofaen med pc i fanget.... Lucky me. Ikke prøv å si at da må jeg si fra, at det må jeg ikke finne meg i osv. Tro meg, HAR prøvd. Han må få beskjed om alt han skal gjøre ellers gjør han ingenting :( Ikke akkurat skutt gullfuglen jeg heller.

Anonym poster: c09cdd63677c9b400a0e49310229672e

Skrevet

Mannen min er hverken flink eller et prakteksemplar, men en helt normal mann.

Etter jobb henter han i barnehagen, handler og lager middag. Så spiser han middag med oss, setter kanskje på en klesvask og leker med ungene. Vi bytter på å legge ungene og rydde kjøkken og stue annenhver kveld.

Synes det er en selvfølge at han bidrar på lik linje med meg jeg!

Anonym poster: edcee88636638f134af608135217ba23

Skrevet

Han sitter i sofaen med pc i fanget.... Lucky me. Ikke prøv å si at da må jeg si fra, at det må jeg ikke finne meg i osv. Tro meg, HAR prøvd. Han må få beskjed om alt han skal gjøre ellers gjør han ingenting :( Ikke akkurat skutt gullfuglen jeg heller.

Lag middag kun til deg og ungane, ikkje vask kleda hans osv. Kanskje han etterkvart ser at ting ikkje gjer seg sjølv..
Skrevet

Lag middag kun til deg og ungane, ikkje vask kleda hans osv. Kanskje han etterkvart ser at ting ikkje gjer seg sjølv..

Jeg er ikke Hi altså, men mener han kan gjøre mye annet enn å lage middag og vaske klær. Det er to ting som jeg har sagt jeg kan ta meg av i utganspunktet fordi han ikke kan lage mat osv. Blir bare tull. Han kan jo rydde, hjelpe til med lekser, ta med barna ut og leke, fikse og reparere ting, handle inn mat osv osv, men poenget er at han bare gjør det når han blir bedt om det.... Pes :(

Skrevet

Han gjør en eller flere av disse:

Handler

Lager middag

Leker med mini

Jobber overtid

Jeg gjor også det samme, men vi bytter på hvem som gjør hva da :)

Skrevet

Han sover.. Kjempegøy.... Han kommer hjem 3, og sover da til 4-halv 5, spiser middag og sovner på sofaen igjen i 5tiden. Sover til ungene er i seng.

Er ikke vits å vekke han, eller at han skal prøve å holde seg våken, for da er han nemlig supergretten. Så han kan like gjerne sove.

Anonym poster: 40757d99f7b0713fd52627e283c87b91

Skrevet

Jeg er ikke Hi altså, men mener han kan gjøre mye annet enn å lage middag og vaske klær. Det er to ting som jeg har sagt jeg kan ta meg av i utganspunktet fordi han ikke kan lage mat osv. Blir bare tull. Han kan jo rydde, hjelpe til med lekser, ta med barna ut og leke, fikse og reparere ting, handle inn mat osv osv, men poenget er at han bare gjør det når han blir bedt om det.... Pes :(

Klart det er ulike måtar å bidra på, men det er på desse to punkta det blir synleg for folk som ikkje ser kva som må gjerast. At det er tomt i magen og klesskapet blir lagt merke til, mange overser glatt at barnas lekser er ugjort og støvsugaren har fått ferie i ein månad.

Men det er klart, korvidt og korleis du opnar augene til mannen er opp til deg..

Skrevet

Lager nesten alltid middag (eg hater å lage mat)

Leser post

Leker med ungene

Hjelper alltid til med legging så sant han er heime

Sykler (et par kvelder i uka etter ungene er lagt)

Pusser opp

Handler på obs bygg

Hjelper foreldre eller søsken med pc

Surfer

Ser på tv

Skrevet

Han sover.. Kjempegøy.... Han kommer hjem 3, og sover da til 4-halv 5, spiser middag og sovner på sofaen igjen i 5tiden. Sover til ungene er i seng.

Er ikke vits å vekke han, eller at han skal prøve å holde seg våken, for da er han nemlig supergretten. Så han kan like gjerne sove.

Og dette syns han er helt greit? Liker han ikke å tilbringe tid sammen med barna sine?

Anonym poster: baf0e7ff1bb1bf60198976707bed0904

Skrevet

Hadde pælma han ut, makan til egoistisk latsabb! Er ikke akkurast som om barna vil gå glipp av noe heller siden han aldri gidder å være sammen med dem!

Anonym poster: 0d624f3c802e34f0fbefb026a0e0ce14

Skrevet

Ca to dager i uka (pluss helgen) er vi i stallen sammen med barnet, en dag i uka er vi og trener sammen med et vennepar (da får barna leke sammen imens), ellers er det vel middag, slappe av, og to kvelder i uka er han alene med ungen noen timer på kvelden fordi jeg jobber.

Ene dagen i helgen er barnet og jeg i stallen alene mens han tar helgerengjøringen. Middag er det jeg som lager stort sett alltid.

Og så er det jo av og til å dra på besøk, få besøk etc.

Anonym poster: 6eb2b1a8682d824fd4940a593258247a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...