Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Ei jente i livet mitt hadde det ikke så lett. Hun ble hektet på heroin, mistet foreldreretten til sin nydelige datter og sank til bunnen. Så fant hun en indre styrke vi alle bare kunne drømme om, kuttet ut heroinen og alt annet, uten hjelp. Hun fikk seg en jobb. Hun fikk kontakt med datteren sin igjen. Hun fikk en kjæreste. Livet gikk videre. Bortsett fra at det ikke gjorde det. Hun døde plutselig. En dag snakket vi sammen, og nå er hun død. Hjernesvulst. De rakk ikke operere før hun fikk flere slag og døde. Akkurat nå som livet hennes forandret seg. Jeg har ikke ord. Jeg er helt tom innvendig. 26 år og hele livet foran seg, plutselig er hun borte. Anonym poster: dc3bfeaedcb45f848daa927ff2022ab0
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Huff så forferdelig!! Så leit å høre, hi
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Tusen takk. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan dette er for familien hennes. Hun var en så enorm del av livet mitt, hver dag, og akkurat nå føles livet bare tomt og meningsløst. Anonym poster: dc3bfeaedcb45f848daa927ff2022ab0
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Anonym poster: 070192c1a19f016b55ef709e2029c56d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Da er det bevist, enda en gang: Livet er ikke rettferdig. Så trist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå