Gå til innhold

Er alle i Hedmark fattige?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: 00a5485481e5a3d119487de8e873cdb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vi, men vi er ikke "innfødt"...

 

Anonym poster: 4f0575aaec1b395f8b3aba3a548ebb4d

Skrevet

Hehe, hva får deg til å tro det? Kjempe fattige alle sammen, der i blandt jeg ;)

 

Anonym poster: 7ffcef5a7cb4c1469a13bcc9ce5b8f1d

Skrevet

Neineinei Jeg bor jo her!

 

Anonym poster: 92a2facee6c13622f952e83e274e8d93

Skrevet

Lurer mest på hvorfor du tror det egentlig ;)

 

Skrevet

Dårligere stilt i Oppland..

 

Anonym poster: c824fbb4b1d54476180586e668710c09

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Selvsagt er de det!

 

Og alle i Oslo er rike.

 

Dette er jo barnelærdom. Sov du i timen eller?

Skrevet

Ikke vi og vår omgangskrets.

 

Anonym poster: 14936d9decf4cfbe1b7bfda20577dfbd

Skrevet

?

 

Anonym poster: 00a5485481e5a3d119487de8e873cdb6

 

Ja, ja, og alle i Sør-Trøndelag er rike!

Skrevet

Selvsagt er de det! I det øyeblikket du trår over grensa til Hedmark vil du bare møte mennesker som bor under litt plastikk og går barbeint fordi de ikke har penger til å kjøpe sko. De sulter ikke fordi det er mye gress og skog som vokser der, men de lider av mangelsykdommer da det ikke finnes proteiner i kosten. Ellers så har man lagt ned alle togstasjoner i Hedmark fordi ingen ønsker å dra dit å se på elendigheten og ingen av de som bor der har råd til å kjøre tog. Det finnes ikke dusjer, men ettersom de har Mjøsa så får de vasket seg allikevel.

Og HI, dette svaret er like tåpelig som du!

 

Anonym poster: 8ab6cbc05e2081644d004dae21f266ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...