Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Eller samboeren min som han er. Vi har hatt det fint sammen men nå klarer jeg ikke å se noen fremtid sammen med han lengre. Jeg ble gravid og han ville ikke ha barnet og ser på abort som eneste mulighet. Vi har ingen god nok grunn til å fjerne det synes jeg, vi er i et forhold, voksne, god plass, god økonomi. Vi har ingen barn sammen. Jeg har ikke blitt gravid med vilje om noen tror det. Jeg kan faktisk ikke tenke meg å få barn med han lengre, ser for med et sabla styr med å samarbeide med han om barnet i tillegg til pappan til min eldste. Dessuten er han mye borte så jeg blir mer eller mindre helt alene om dette. Blir helt matt av den innstillingen han har, kald og kynisk og egoistisk. Mener det ikke er et ordentlig liv enda, at det ikke kan sammenlignes med å ta det bort nå som senere i svangerskapet, mener jeg må tenke på jobben min å ikke gå ut i permisjon nå som det ikke er så lenge siden jeg startet å jobbe der..at han er for gammel, han er 40.. Jeg har sagt jeg skal ta abort denne uka, han er bortreist på jobb, ikke har han spurt et døyt om hvordan det går med meg eller hvordan jeg har tenkt å gjnnomføre dette.. Jeg har ikke lyst til å være sammen med han lengre men ungen min liker han så godt, vi har hus sammen osv.. Måtte bare lufte tankene Anonym poster: b2ed316fb8cc4e63736e0fb08ad890d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå