Gå til innhold

prøveeksamenshelvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg har laget det selv. Men fyttihelvete så mye jobb. mye mer enn eksamen, her skal jeg sitte i tre dager til ende og høre mine engler individuelt i 45 minutter. Og jeg er tåke i hodet. Ferdig med 8, 11 igjen... i morgen på denne tiden er det bare 3 igjen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, jeg har respekt for læreryrket - spesielt de som gidder å gjøre litt ekstra for elevene sine. Du fortjener en flaske vin på fredag!

Skrevet

Jeg blir elsket, og jeg ser elevene bli trygge til eksamen. Det er jo gull i seg selv.

Skrevet

Om bare alle hadde en som deg når de går på skolen. Stå på, du gjør en super jobb. Og tenk hvor godt det er for elevene at ting blir mindre skummelt.

Skrevet

Skulle ønske du hadde vært læreren min!

Skrevet

Deilig med lærere som virkelig brenner for jobben sin! Jeg er sikker på at de setter pris på det!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Håper tåken er lettet og at dagen i dag blir bedre :)

Snart ferdig, og med tidenes gode gjerning for elevene dine :)

Skrevet

Jeg er på nr. ca førti av ca seksti... De er skikkelig flinke.

Har retta hundreogørtinitten skriftlige også. Så må jeg i gang med pensumlistene som selvfølgelig ikke er lik for alle klassene, før jeg skal sjekke karaktergrunnlaget til hver enkelt. Har en følelse av at nitti prosent ligger på bikken. Må sikkert ha inn enda mer.

Skrevet

-Jeg hører dem ikke i 45 minutter da. Det hadde ikke gått.

Skrevet

Dag to ferdig. Og jeg har hatt vikartime på treningssenteret. Nå har jeg spist middag og ser på pinlige sykdommer. Bare tre igjen i morgen.

Skrevet

Og helt ferdig. Og kaputt. Vond kropp etter timer med stillesitting.. orka ikke engang vin eller sjokolade i går kveld..

Skrevet

Det er slitsomt med slike dager, men jeg rett og slett elsker muntlig eksamen og prøveeksamen! Kunne gjerne hatt opp alle mine 130 elever (fordelt på flere fag altså). Er så morsomt å finne ut hva de kan, og stille de riktige spørsmålene slik at de virkelig for brukt hode. De MÅ tenke, de kan ikke lure seg unna!

Skrevet

Dette er praktisk muntlig, så de skal både demonstrere, forklare og vite. Og som lærer må man være på hugget. Alle hadde også ulike oppgaver, så ikke noen smørbrødliste som man kan bruke om og om igjen.Men ja, det er gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...