Gjest *Thildemamma* Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Jeg er 26 år og er Justin bieber fan
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Jeg har aldri hatt noe forhold til han, men jo mer jeg hører desto bedre liker jeg han. Jeg er forresten 35 Anonym poster: 09d4a68a2b6ef900a969672e30fc3ed7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Jeg og og jeg er 30 ;-) Anonym poster: ec819376cb8da1c422813783e6cdc04b
Kliko Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Vettu hva, jeg misunner de som er konsert!!!! Men ville aldri innrømmet det til noen
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Hahahahahaha! LOL Anonym poster: ba593b32e6321670eb0e3259679d1340
Gjest *Thildemamma* Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Vettu hva, jeg misunner de som er konsert!!!! Men ville aldri innrømmet det til noen Hurra :-) det gjør jeg også. Det må være helt fantastisk gøy
Gjest *Thildemamma* Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Vettu hva, jeg misunner de som er konsert!!!! Men ville aldri innrømmet det til noen Hurra :-) det gjør jeg også. Det må være helt fantastisk gøy
Kliko Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Vettu hva, jeg misunner de som er konsert!!!! Men ville aldri innrømmet det til noen Hurra :-) det gjør jeg også. Det må være helt fantastisk gøy Skulle faktisk ønske konserten gikk på tv jeg
Gjest lykkeliggift Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Jeg liker også noe av biebers musikk . Men hadde ikke orket konsert da takler ikke støy, mengder med mennesker og stress. Så da hadde det måttet blitt en privatkonsert :-p.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Jeg er snart 23 og fan av one direction Anonym poster: c31d9bd0866d4999ecd72bb8d911593b
Bøllefrød Skrevet 18. april 2013 #12 Skrevet 18. april 2013 24 å liker justin. Men er ikke en hysterisk fan. Liker musikken hans og følger han på insta. Stopper der hadde ikke stått uten for hotellet hans i flere timer osv i håp om å møte han. Hehe. Hadde jeg vært 14-17 så kansje. Haha xD
Tingenes Herre Skrevet 18. april 2013 #13 Skrevet 18. april 2013 Vel, jeg er 33 og har dilla på Gangnam style, sååååhhh....
Sikkertforgammel Skrevet 18. april 2013 #14 Skrevet 18. april 2013 Ikke le nå... Jeg er 37 (!) og liker musikken til J.B. Ser ikke problemet! Jeg har heller ingen problemer med å innrømme det, hverken for meg selv eller andre! Min datter var på konserten i går, men SÅ fan er jeg ikke altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå