Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Det er helt forferdelig, jeg klarer nesten ikke å få orgmasme når vi har sex. Det er så utrolig frustrerende! Mannen min merker jo at jeg ikke er så tent kan man vell si ettersom jeg ikke klarer å holde meg våt og jeg bruker laaaang tid på å få orgasme. Huff Trenger tipps!! Jeg vil så veldig tenne på ham, gjorde det før, men nå eksisterer det ikke i det hele tatt! Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783
2barns mor Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Vet du noe om hvorfor du ikke tenner på han lenger da? Du må nok gå litt inn i deg selv å finne ut det, før du kan gripe tak i problemet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Vet du noe om hvorfor du ikke tenner på han lenger da? Du må nok gå litt inn i deg selv å finne ut det, før du kan gripe tak i problemet. Hmmm, vi har vell litt problemer ellers også. Kan jo være et sympthom på problemene. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783
2barns mor Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Vet du noe om hvorfor du ikke tenner på han lenger da? Du må nok gå litt inn i deg selv å finne ut det, før du kan gripe tak i problemet. Hmmm, vi har vell litt problemer ellers også. Kan jo være et sympthom på problemene. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783 Ja, det kan nok være. Komunikasjon er vel alfa omega når slike ting oppstår. Kanskje tankene dine er på helt andre steder, slik at du ikke klarer å slappe av skikkelig sammen med han? Kanskje dere kan prate om problemet, å kanskje ha en "kranglefri" eller "snakkefri" (om problemene dere generelt har) periode, så kanskje det løsner litt av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Vet du noe om hvorfor du ikke tenner på han lenger da? Du må nok gå litt inn i deg selv å finne ut det, før du kan gripe tak i problemet. Hmmm, vi har vell litt problemer ellers også. Kan jo være et sympthom på problemene. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783 Ja, det kan nok være. Komunikasjon er vel alfa omega når slike ting oppstår. Kanskje tankene dine er på helt andre steder, slik at du ikke klarer å slappe av skikkelig sammen med han? Kanskje dere kan prate om problemet, å kanskje ha en "kranglefri" eller "snakkefri" (om problemene dere generelt har) periode, så kanskje det løsner litt av seg selv? Han pendler og er borte ca i 1-2 mnd av gangen så vi rekker ikke å begynne med krangling når han er hjemme, men jeg kjenner at jeg blir til tider frustrert over ting han kan si eller gjøre - eller det at han ikke gjør noe som å hjelpe meg o.l. Han kan til tider være serdeles brutalt ærlig noe som til tider kan gjøre svært vondt Har bare til tider lyst til å ende hele forholdet, men har jo lyst til at vi skal være sammen - vi hadde det jo så godt før. Jeg lurer meg selv hele tiden ved å si til ham når han er borte at jeg savner ham i et håp om at jeg faktisk gjør det. Inser bare mere og mere at jeg ikke savner han så mye. Huff, men jeg vil ikke ha disse følelsene - jeg vil så veldig gjerne tenne på ham og kjenne det skikkelige savnet når han er borte. Sukk. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783
2barns mor Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Huff da... ikke greit å ha det slik. Det har vel kanskje blitt litt sånn, i og med at han er borte i så lange perioder, at du har laget dine egne rutiner, å han kommer hjem å "forstyrrer" disse. Jeg tenker på alt fra leggerutiner på barn, matlaging, rydding osv osv. Mener fremdeles at dere er litt bakpå når det gjelder kommunikasjon. Kanskje dere kunne fått litt hjelp på Familievernkontoret til å finne sammen igjen? Du sier han er brutalt ærlig, å det forstår jeg sårer - uansett om det er begrunnet eller ikke. Eller kanskje du er kommet til det punktet at du ikke har de riktige følelsene for han lenger, du sier jo selv at du lurer deg til å tro at du savner han når han er borte... Du må nok gå noen runder med deg selv før du finner det riktige svaret. Alt det daglige og følelsene du har for han, og kanskje motsatt også, er med å bidrar til et labert sexliv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Huff da... ikke greit å ha det slik. Det har vel kanskje blitt litt sånn, i og med at han er borte i så lange perioder, at du har laget dine egne rutiner, å han kommer hjem å "forstyrrer" disse. Jeg tenker på alt fra leggerutiner på barn, matlaging, rydding osv osv. Mener fremdeles at dere er litt bakpå når det gjelder kommunikasjon. Kanskje dere kunne fått litt hjelp på Familievernkontoret til å finne sammen igjen? Du sier han er brutalt ærlig, å det forstår jeg sårer - uansett om det er begrunnet eller ikke. Eller kanskje du er kommet til det punktet at du ikke har de riktige følelsene for han lenger, du sier jo selv at du lurer deg til å tro at du savner han når han er borte... Du må nok gå noen runder med deg selv før du finner det riktige svaret. Alt det daglige og følelsene du har for han, og kanskje motsatt også, er med å bidrar til et labert sexliv. Lykke til! Tusen hjertelig takk for så flotte svar! Du fikk meg litt i tenkeboksen nå. Jeg tror du har helt rett i at det kan være at han "forstyrrer" mine rutiner og vi mangler kommunikasjon. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783
2barns mor Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 Huff da... ikke greit å ha det slik. Det har vel kanskje blitt litt sånn, i og med at han er borte i så lange perioder, at du har laget dine egne rutiner, å han kommer hjem å "forstyrrer" disse. Jeg tenker på alt fra leggerutiner på barn, matlaging, rydding osv osv. Mener fremdeles at dere er litt bakpå når det gjelder kommunikasjon. Kanskje dere kunne fått litt hjelp på Familievernkontoret til å finne sammen igjen? Du sier han er brutalt ærlig, å det forstår jeg sårer - uansett om det er begrunnet eller ikke. Eller kanskje du er kommet til det punktet at du ikke har de riktige følelsene for han lenger, du sier jo selv at du lurer deg til å tro at du savner han når han er borte... Du må nok gå noen runder med deg selv før du finner det riktige svaret. Alt det daglige og følelsene du har for han, og kanskje motsatt også, er med å bidrar til et labert sexliv. Lykke til! Tusen hjertelig takk for så flotte svar! Du fikk meg litt i tenkeboksen nå. Jeg tror du har helt rett i at det kan være at han "forstyrrer" mine rutiner og vi mangler kommunikasjon. HI Anonym poster: d8a39c8285bc0623a756516e21eb7783 Jeg vet litt hva jeg snakker om, da jeg har en mann som også er veldig mye borte via jobb, ikke så lenge som din av gangen, men en uke kan det fort bli. Da føler jeg litt på det at han kommer å "forstyrrer" rutinene til meg og ungene når han er hjemme noen dager, for så å dra bort igjen. Har funnet ut at kommunikasjon kan ALLE bli bedre på.... selv om endel mannfolk ikke ser den...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #9 Skrevet 18. april 2013 Min mann har vært hjemme 12 netter så langt i år, men vi prioriterer å være kjærester når han først er hjemme. Prøv det. Anonym poster: 07ba375133a94ae9ae6e6d6ee7f1c463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå