Gå til innhold

Kaffehodepine fra helvete


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfiend.com/caffeine-withdrawal-symptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What's life without coffee ....

Forøvrig litt urutinert av deg og gå tom på den måten .. Hadde aaaaldri skjedd her ;) hilsen lorelai 2

Skrevet

signerer denne.. lorelai er tydeligvis ikke alene. er det krise, funker både latte, pepsi max, te og til nød paracet. Men foretrekker svart kaffe ja. ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, grusomt urutinert etter tredve år med minst fem krus om dagen - litt av unnskyldningen er at tenåringen plutselig har blitt kaffedrikker og så var den bare borte... og da skjønner vel dere andre Lorelai-damer at morgenen allerede var så jævlig etter å ha måttet gjort alt man må gjøre hver morgen for å få resten av slekta ut i tide, men altså UTEN kaffe, at tanken på å gå ut de ti minuttene til nærmeste dealer bare ble for mye og at jeg bare gikk i fosterstilling og hata i stedet, trodde jo i utgangspunktet at jeg var i ferd med å bli skikkelig sjuk... Men nå har jeg bøtta to digre sterke krus etter hverandre og verden er atter noenlunde i vater :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kofein får blodårene i hjernen til å snevre sammen. Uten koffein gjør den det ikke og personer med kaffe vaner får hodepine. Hadde en lærer som påsto at grunnen til hodepinnen min var mangel på kaffe. Når jeg sa jeg aldri drakk kaffe og teorien hennes derfor ikke stemte på meg så hun på meg som om jeg var det rareste hun noensinne hadde sett.

 

Luten nestegang du går tom for kaffe må du løse det før kvelden. Kaffedrikkere med abstinens er kjipe å omgås.

Skrevet

For meg gikk det opp et lys da jeg var student. Med lange dager på lesesalen begynte jeg å drikke kaffe. Etter et halvår omtrent fikk jeg veldig vondt i hodet hver lørdag. Lurte på om det var fordi jeg sov for lenge, men selv hvis jeg brøt med alle mine ønsker om å sove til langt på dag, brukte jeg hele lørdag til dunkende hodepine. Ikke drakk jeg så mye fredag kveld heller at det kunne forklares som fyllesyke. Gikk faktisk ganske lang tid før jeg skjønte at det hang sammen med kaffeinntak eller mangel på dette.

 

Nå sørger jeg alltid for å ha kaffe tilgjengelig, det første jeg gjør når jeg står opp på fridager er å trykke på Nespressomaskinen. Har forsvinnende få andre laster, så koffeinabstinenser høres litt kult ut. Nesten så jeg kan innbille meg at jeg fortsatt er litt rocka ;)

Skrevet (endret)

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfiend.com/caffeine-withdrawal-symptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Etter tre timer søvn i natt, snublet jeg ned trappen med et mål i hodet.. Kaffe, kruttsterk, og et par liter.. Minst !!

Men .. Kaffeboksen var tom !!!

Om ikke det var den hellige ånd som hadde forsynt seg grådig i løpet av natten var dette fullstendig utilgivelig, for dette var et mysterie for mannen drikker da ikke kaffe ... I ren desperasjon ringte jeg mannen og forklarte det store mysteriet.

Men nei, det var ikke den hellige ånd eller andre hellige ånder for den saks skyld ... Det var mannen. Han hadde sovet så dårlig at han tenkte han skulle lage en termos å ha med på jobben ..- Men det var jo nesten en halv boks igjen !! - jeg veit ikke hvor mye kaffe man skal ha oppi jeg da ..

- Har du drukket opp kaffen min .... ??

-scuuuuuuse me da .. Du får kjøpe mer da .. Men kjøp en annen type, denne smakte helt jævlig ...

 

Blir det ikke skilsmisse nå, blir det aldri ...

 

Endret av Catlady
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Høres ut som mannen sover i kurven og katten i sengen en stund. Her er det 150 m til bunnpris og rema er 250 m så hadde jeg vrt avhengig av noe hadde jeg fått tak i det. Rart kaffen smakker jævlig når han har 10 ganger så mye som skal i.

 

 

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfie...ymptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Etter tre timer søvn i natt, snublet jeg ned trappen med et mål i hodet.. Kaffe, kruttsterk, og et par liter.. Minst !!

Men .. Kaffeboksen var tom !!!

Blir det ikke skilsmisse nå, blir det aldri ...

Universets straff for å kalle meg urutinert!
Skrevet

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfie...ymptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Etter tre timer søvn i natt, snublet jeg ned trappen med et mål i hodet.. Kaffe, kruttsterk, og et par liter.. Minst !!

Men .. Kaffeboksen var tom !!!

Blir det ikke skilsmisse nå, blir det aldri ...

Universets straff for å kalle meg urutinert!

Men du var jo det ...... *hikst*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfie...ymptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Etter tre timer søvn i natt, snublet jeg ned trappen med et mål i hodet.. Kaffe, kruttsterk, og et par liter.. Minst !!

Men .. Kaffeboksen var tom !!!

Blir det ikke skilsmisse nå, blir det aldri ...

Universets straff for å kalle meg urutinert!

Men du var jo det ...... *hikst*

Pot, have you met kettle?
Skrevet

Jeg har hatt en kaffeløs dag og i min kaffeløse hjerne klarte jeg ikke å koble det til hvor ræva denne dagen har vært. Sovna sittende m bok, sovna mens jeg skrev, jævlig hodepine - og alt fordi jeg i går kveld tømte kaffeglasset og i dag har vært komplett ubrukelig og ikke har orka å gå i butikken før nå. Men det er jo gammelt nytt, har bare ikke tenkt på det siden sist jeg var gravid og kaffe var motbydelig. Derfor måtte jeg google litt - og om noen ser for seg at det er jo "bare" å la være, la denne lista inspirere:

http://www.energyfie...ymptoms-top-ten

 

Uten kaffe er neigu ikke livet verd å leve sånn på dagligplan. Lorelai Gilmore og jeg.

Etter tre timer søvn i natt, snublet jeg ned trappen med et mål i hodet.. Kaffe, kruttsterk, og et par liter.. Minst !!

Men .. Kaffeboksen var tom !!!

Blir det ikke skilsmisse nå, blir det aldri ...

Universets straff for å kalle meg urutinert!

Men du var jo det ...... *hikst*

Pot, have you met kettle?

The bramble sent to the pomegranate tree saying, "Wherefore the multitude of thy thorns to him that toucheth thy fruit?" The pomegranate tree answered and said to the bramble, "Thou art all thorns to him that toucheth thee".[6]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...