Gå til innhold

Erfaring med familiebarnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks Hakkebakkeskogen eller Nøtteliten? Oslo/Bærum..

Hva syns dere? Gode erfaringer?

Anonym poster: 07d156da4d3d6a9638e9283de01669e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i familiebarnehager i oslo, ikke i hakkebakkeskogen men kjente relativt godt til noen avdelinger av den. Den var mye i vinden i den tiden, noen avdelinger var fantastiske mens andre ikke like bra. Men det er mange år siden og de kan ha fint rettet opp i det nå og de har helt sikkert nye ansatte.

Familiebarnehager kan være flotte med riktig personale, men selv med gode assistenter og førskolelærer kan det også slite om ikke ledelsen er like god.

Jeg ville nok ha funnet ut hvilken avdeling og hvilken bydel du har tenkt å søke barnet inn på for å få rett opplysninger i forhold til om de er bra eller ikke.

Mange familiebarnehager i oslo har flere avdelinger i flere bydeler og da hjelper de ikke om noen som er på en avdeling i en helt annen bydel er fornøyd. Da de har helt forskjellige ansatte og lokaler :)

Jeg ville foreslå å søke Gullfisken familiebarnehage om du bor slik til at den kunne være aktuell. Det er kun den ene avdelingen og de som driver den er opptatt av at regler og forskrifter skal følges. Samt de er nøye på hvem de ansetter.

Anonym poster: d991352fc4c21c05dd9e1890056217dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...