Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Er ikke det veldig rart? Jeg får vondt i magen omtrent hver gang jeg spiser kylling eller kalkun. Fordøyeldessmerter. Må ikke på do eller noe sånn. Bare vondt i magen og blir veldig trøtt. Er ikke på grunn av at den ikke er godt nok stekt/kokt. Vondt får jeg uansett. Noen andre som opplever dette? Har hatt det slik i 5 år. Anonym poster: 3c610b54caa413981bbfa4bda5eefd9a
Tordensky Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Har ikke tålt noe kjøtt siden 17-18-årsalderen. Er nå 25. Man venner seg til det ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Ganske mange som ikke tåler kylling, men få som ikke tåler kalkun. Har noe med blodtypene å gjøre. Du kan jo prøve å holde deg helt unna en periode og i den perioden bruke gode tarmbakterier. Etter noen uker kan du prøve å spise kalkun igjen. Hold deg i prøveperioden unna også alt med kyllingkraft i osv. Svært mange av kalkunproduktene på markedet i dag inneholder dessverre også kylling (til og med noen av "kalkunfileene"), så man må lese innholdsfortegnelsene nøye. Jeg tåler kalkun nå, men kan ikke spise kylling. Anonym poster: b7f0c9d19b7ab5f6c094dc5916595f86
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Jeg har faktisk aldri hørt om noen som ikke tåler fulg. Er du sikker på at det ikke har noe med måten du tilbereder det på (steking- smøret/oljen eller kull som brent kjøtt) eller tilbehøret (krydder, melkeprodukter, gluten i pasta osv osv). Anonym poster: cdd5d114fb5a1ad5ccc7ecdca0f108b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå