Gå til innhold

Agda. Hva syns dere om navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent?

 

Anonym poster: 0fc73619b9bc5ab4fcb8a352468b74fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som G'en er feilplassert, og jeg ser for meg en solariumssliten gammel tante med masse rynker og gulbleket hår.

 

Sorry, du spurte... Hva med å droppe G'en og heller skrive Ada?

 

Anonym poster: 3adc5f333122b72ce3791158ccbe867f

Skrevet

Tja. Jeg liker bedre f.eks Ada, Agnes, Alva, Alma eller Ågot.

Skrevet

Liker Ada også veldig godt. Men føler Agda har litt mer tyngde :)

HI

 

Anonym poster: 0fc73619b9bc5ab4fcb8a352468b74fb

Skrevet

Her i Østfold tør jeg banne på at det navnet settes i sammenheng med ett visst sted på Svinesund, så er vel det siste jeg ville kalt min datter.

Skrevet

Jeg syns ikke det var pent. Høres helt feil ut.

Skrevet

Hønan Agda er en klassiker... Hadde ikke tenkt tanken en gang..

 

Anonym poster: 7e5ec529bc6d0402a9ee074819d2d8dc

Skrevet

Siden du synes at Agda har mer tyngde... Hva med Magda?

 

Anonym poster: 7e5ec529bc6d0402a9ee074819d2d8dc

Skrevet

Stygt

 

Anonym poster: 781cc16a9237241c677c487776e8950a

Skrevet

Her i Østfold tør jeg banne på at det navnet settes i sammenheng med ett visst sted på Svinesund, så er vel det siste jeg ville kalt min datter.

Hønan Agda var det første jeg tenkte på også :)

 

Anonym poster: a875fcad3e330dab4e12bd112f038b62

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg liker navnet men tenker kjapt Hønan Agda, dessverre, men det er vel fordi jeg aldri har hørt det noe annet sted.

Skrevet

"øst eller vest Agda" tenkte jeg men... :lol:

 

Anonym poster: 01e8c1ee8dd531e8604d5377a30757f2

Skrevet

Høres ut som et forsikringsselskap.

 

Anonym poster: be09f2d1e3856cb855a7959d9a385e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...