Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Pent? Anonym poster: 0fc73619b9bc5ab4fcb8a352468b74fb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Høres ut som G'en er feilplassert, og jeg ser for meg en solariumssliten gammel tante med masse rynker og gulbleket hår. Sorry, du spurte... Hva med å droppe G'en og heller skrive Ada? Anonym poster: 3adc5f333122b72ce3791158ccbe867f
TPK Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Tja. Jeg liker bedre f.eks Ada, Agnes, Alva, Alma eller Ågot.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Liker Ada også veldig godt. Men føler Agda har litt mer tyngde HI Anonym poster: 0fc73619b9bc5ab4fcb8a352468b74fb
prekæs Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Her i Østfold tør jeg banne på at det navnet settes i sammenheng med ett visst sted på Svinesund, så er vel det siste jeg ville kalt min datter.
Gunner Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Jeg syns ikke det var pent. Høres helt feil ut.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Hønan Agda er en klassiker... Hadde ikke tenkt tanken en gang.. Anonym poster: 7e5ec529bc6d0402a9ee074819d2d8dc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Siden du synes at Agda har mer tyngde... Hva med Magda? Anonym poster: 7e5ec529bc6d0402a9ee074819d2d8dc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Stygt Anonym poster: 781cc16a9237241c677c487776e8950a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Her i Østfold tør jeg banne på at det navnet settes i sammenheng med ett visst sted på Svinesund, så er vel det siste jeg ville kalt min datter. Hønan Agda var det første jeg tenkte på også Anonym poster: a875fcad3e330dab4e12bd112f038b62
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Jeg liker navnet men tenker kjapt Hønan Agda, dessverre, men det er vel fordi jeg aldri har hørt det noe annet sted.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 "øst eller vest Agda" tenkte jeg men... Anonym poster: 01e8c1ee8dd531e8604d5377a30757f2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #15 Skrevet 17. april 2013 Høres ut som et forsikringsselskap. Anonym poster: be09f2d1e3856cb855a7959d9a385e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå