Gå til innhold

Villa paprika og Marte Klanderuds blogger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kopierer hvem og hvor ligger butikken Marte jobber i??

Anonym poster: 6a0878c2c1e9b591d39c5326259045f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro Marte kopierer Camilla, da Camilla var først ute :) Butikken til Marte ligger i Kragerø tror jeg :)

Skrevet

Jeg tror det er omvendt. Camilla hadde bare lettere tilgang til finansiering (pappapenger) slik at butikken kunne startes tidligere.

Anonym poster: a1dfa4fd3b9329b4a3b4d6e23b6a18bb

Skrevet

Det er nok marte som kopierer camilla.. Marte har butikk ikke langt fra meg, i kopervik på karmøy! i rogaland.. ikke kragerø som hun over her påstår

Anonym poster: 9d9b1d3fdbec002f2e6b730b780d61e3

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Jeg ville ikke ha blitt sjokkert om det viste seg at Villa Paprika hadde hentet 'inspirasjon' fra noen andre, kan man si.

Skrevet

Kan det være at de bare har lik smak og kanskje begge henter inspirasjon fra hverandre? :) Er vel ikke noe i veien med det

Anonym poster: fd46e904d1d70f37a7cfd5c9ab1b3ae8

Skrevet

Marte startet sin butikk lenge etter camilla, og kopierer ikke bare varene i butikken, men også alt camilla foretar seg ellers. Maler camilla en vegg så gjør Marte det også. Hun kopierer alt fra interiør til skrivemåte. Har lest begge bloggene en stund og syns det er på grensen til sykelig. Altså, å hente inspirasjon er én ting, men det blir litt drøyt når hun kopierer alt hun gjør. Ikkje gir hun camilla kred for det hun kopierer heller, men fremstiller alt som egne påfunn.

Høres ut som om jeg er veldig opptatt av hva som skjer i deres liv, men det er ikkje så vanskelig å legge merke til, bare ved å kikke innom bloggene en gang i ny og ne. Uansett bør vel camilla ta der som et kjempestort kompliment at marte ønsker å være (som) henne.

Anonym poster: 7e30a3d2eaade6514fefb540ca7da9c0

Skrevet

Marte startet sin butikk lenge etter camilla, og kopierer ikke bare varene i butikken, men også alt camilla foretar seg ellers. Maler camilla en vegg så gjør Marte det også. Hun kopierer alt fra interiør til skrivemåte. Har lest begge bloggene en stund og syns det er på grensen til sykelig. Altså, å hente inspirasjon er én ting, men det blir litt drøyt når hun kopierer alt hun gjør. Ikkje gir hun camilla kred for det hun kopierer heller, men fremstiller alt som egne påfunn.

Høres ut som om jeg er veldig opptatt av hva som skjer i deres liv, men det er ikkje så vanskelig å legge merke til, bare ved å kikke innom bloggene en gang i ny og ne. Uansett bør vel camilla ta der som et kjempestort kompliment at marte ønsker å være (som) henne.

Anonym poster: 7e30a3d2eaade6514fefb540ca7da9c0

Men hvorfor er Camilla venninne med henne om hun er en syklig stalker? Jeg ville ikke hatt en slik "venninne"!

Anonym poster: a1dfa4fd3b9329b4a3b4d6e23b6a18bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...