Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 For dere hold lingnende smerter nederts i magen, hvis dere tar i litt ? Hvis jg gjør dt,får jg de smertene og da må jg stoppe en stund til de har gitt sg. Anonym poster: 975da555b8d12ea7298682b1d5826f38
BikkjeBisk Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Jeg trente til jeg var 7 mnd på vei - måtte stoppe med styrke da det kjentes ut som jeg skulle føde vært øyeblikk når jeg tok i hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå