Gå til innhold

Dere som bor i Østfold


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere opp til de som bor i Vestfold? Er de litt finere enn dere?

 

Anonym poster: c9ce98310e98d741c0656fd8d9008321

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahhhahhaha. Nei.

 

Anonym poster: 931cb9a345d98628a60644f8b6974afa

Skrevet

hehe, nei det er noe av det rareste jeg har hørt på lenge, hvorfor i alle dager skulle vi det?? :)

 

Anonym poster: d3b27a9f56745adde41e1a3f03330320

Skrevet

Haha.. Nei absolutt ikke.. Hvorfor skulle vi se opp til de?

like teit som å spørre om bergensere ser opp til rogalendinger.. teit teit...

 

Anonym poster: 1aecee71dff2b76032391e60b9333061

Skrevet

ser heller litt ned på deg nå, hi

 

Anonym poster: d3b27a9f56745adde41e1a3f03330320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...