Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Ser dere opp til de som bor i Vestfold? Er de litt finere enn dere? Anonym poster: c9ce98310e98d741c0656fd8d9008321
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Hahahhhahhaha. Nei. Anonym poster: 931cb9a345d98628a60644f8b6974afa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 hehe, nei det er noe av det rareste jeg har hørt på lenge, hvorfor i alle dager skulle vi det?? Anonym poster: d3b27a9f56745adde41e1a3f03330320
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Haha.. Nei absolutt ikke.. Hvorfor skulle vi se opp til de? like teit som å spørre om bergensere ser opp til rogalendinger.. teit teit... Anonym poster: 1aecee71dff2b76032391e60b9333061
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 ser heller litt ned på deg nå, hi Anonym poster: d3b27a9f56745adde41e1a3f03330320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå