Gå til innhold

Flere der mor og far har 100% og mye ansvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et fryktelig dilemma i heimen akkurat nå. Jeg har siden vi fikk barn jobbet 80%. Etter at vi fikk skolebarn, har jeg tatt ut denne 80% slik at jeg jobber nesten full dager og tar ut avspasering i skolens ferier + litt fleksing i tillegg. Dvs at jeg har hatt frihet til å være med på alt som gjelder barna. Nå har jeg fått tilbud om ny jobb, lederstilling med personalansvar. Jeg har ikke selv søkt på denne jobben, men blitt headhuntet. I dag fikk mannen min vite at han er innstilt som plassjef i Norge for det konsernet han jobber for. Daglig leder er blitt langvarig syk. Er dette i det hele tatt mulig å få til for AS Familien? Hvordan gjør dere det i familier der dere begge jobber mye og har mye ansvar? Beklager mangelen på avsnitt, men det skjer ingenting her når jeg trykker enter...

Anonym poster: 223c2b00a1e20e4334f072839459f044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frynsegoder er tingen. Vaskehjelp, hjemmekontor, barnevakttjenester osv.

Anonym poster: 1691ea5811670f59ce774f0b29ccfd02

Skrevet

Vel jeg har mye ansvar og er alene og det går helt fint.

Det er jo mulig å jobbe litt hjemme og etter barna har lagt seg. Det gjør hvertfall jeg.

Syns det gir meg veldig mye og ha litt ansvar. Men hvis du er flink til å delegere så åpner det jo opp litt muligheter ..

Anonym poster: 66eb583ad57b4644e4334ff162c0c01d

Skrevet

Mer penger og bedre jobber bør jo for dere bety = kjøpe seg ut av tidsklemma.

Vaskehjelp

Kanskje en au pair osv osv

Anonym poster: 12918e39f33628fec5bd585bfa28bca2

Skrevet

Ja, det betyr jo unektelig en del på inntekten. Er bare så redd vi tar på oss for mye. Fallhøyden er temmelig stor. Vi har begge greie jobber i dag, men ingen av oss har formell utdannelse så det er ikke så lett å få jobb på vanlig måte.

Anonym poster: 223c2b00a1e20e4334f072839459f044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...