Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Føler at ting virkelig begynner å gå nedover. Vi har et barn på 1,5 år som ikke sover om natten og mannen min begynner å takle det dårlig. Han er trøtt og sliten og er så sint hver morgen. Vi holdt på å flytte fra hverandre i mars, men fikk ordnet opp. Ting ble bedre, men nå er det ikke bra lenger. Idag orka jeg ikke mer og sa hadet og gikk på jobb. Ga han ikke hadetkyss eller noen ting. Sa til han senere idag at han var så sint og at han måtte gjøre noe med det og det vil han. At han lar det gå utover meg driter jeg i, men jeg kan ikke godta at han lar sinnet gå utover datteren vår. Føler han alltid er sint på henne omtrent. Det er så vondt! Hvor ble ekteskapet vårt av? Jeg vil jo ikke at familien skal splittes, men jeg orker snart ikke mer sinne og dårlig stemning. Jeg blir jo sur jeg og
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Da må dere bytte på å sove! Akkurat nå sover mannen på gjesterommet i en annen etasje, for sovner han på jobb kan han faktisk dø. Jeg får sove natta igjennom i helgene for da tar hanbarnet.
Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Det går ikke. Når hun ikke vil sove og mannen tar henne på natten er han så sur at jeg tar over for alles del så jeg tar henne hver natt. Han lot meg sove litt ekstra idag siden ho våkna 05.30 og vi ikke skulle opp før 06.00 egentlig og det satte jeg pris på, men han var så trøtt at han var forbanna rett og slett
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Hvis du takler det ok, så la mannen sove en uke i strekk og da så annenhvernatt etter det. Min mann takler også avbrutt søvn mye dårligere enn meg og jeg måtte ofre endel søvn på å få ham opp på et levelig nivå ;-) Vær så snill du kan med mannen din :-) Jeg skjønner dere begge... lite søvn er grusomt! Anonym poster: 6ad03aaf7412ed8e0a34d3544042be85
Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Jeg har vært snill lenge. Jeg har latt han sove nesten hver natt i 1 år. Det var da det startet med søvnproblemene hennes. Og om jeg lar han sove en uke i strekk hjelper ikke det når han må opp om natten igjen og er trøtt
Rafaella Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Men kan ikke han sove på et annet rom, hvis det er du som står opp uansett? Vi har sovet på hvert vårt rom siden minste jenta ble født (10 mnd), og det fungerer utmerket. Alle trenger ikke miste nattesøvnen selv om barnet ikke sover.
Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 Vi bor i en liten leilighet på et plan så når ho gråter sover ingen
Rafaella Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Har dere funnet noen grunn til at hun sover så dårlig?
Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Skal kjøpe det til han etterpå faktisk. Må få orden på det her for jeg orker snart ikke mer. Det er så vondt og jeg orker ikke mye lenger. Jeg er 50% sykmeldt og har bare rast opp i vekt fordi jeg er sliten å dytter i meg godteri for å få opp blodsukkeret og ikke halshugge kundene de 4 timene jeg er på jobb daglig for tiden
Gjest Lagå Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Hun sover så dårlig fordi hun ikke vil sove. Har undersøkt alt
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Sovekarin Anonym poster: c1c8f40a1e859b7a25091fa2fffcb40b
Berta_78 Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Gi mannen ørepropper og drit i ham. Han takker ikke dette, det gjør du. Jeg har tatt all nattevåk med begge barna (også i full jobb) fordi jeg synes det er 1000 ganger bedre å være trøtt selv enn å ha sur mann. Disse tingene går uansett over. Få hjelp av sovekarin til søvn, ungen er 1,5 og tåler å lære seg å sove selv. Sukker er dårlig kilde til energi, også kortvarig. Drikk kaffe til du spyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå