Gå til innhold

Hvordan ser livet ditt ut om 5 år??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei skolejente og ett barn til på 3 år. Har fortsatt drømmejobben min og trives fortsatt like godt. Kjøpt gård, har litt eldre men friske hunder, noen høner og et par hester. Gift med han som nå er samboeren min :) gleder meg!!

Skrevet

Ei skolejente og ett barn til på 3 år. Har fortsatt drømmejobben min og trives fortsatt like godt. Kjøpt gård, har litt eldre men friske hunder, noen høner og et par hester. Gift med han som nå er samboeren min :) gleder meg!!

Skrevet

Tobarnsmor, fast jobb og kansje endelig ferdig å pusse opp 1 etasje. :-D

Skrevet

Akkurat samme som nå bare med litt eldre barn og kanskje litt mer søvn :)

Skrevet

Lykkelig gift/samboer med Kjæresten i Suburbia, i gang med /avslutter doktorgrad, Nurk1 og Nurk 2 suser rundt i heimen ... også har jeg somlet meg til å ta lappen :)

Skrevet

Da er jentene 11 og 5 år gamle, vi har herlige ferier uten stress. Huset er mer nedbetalt, bedre økonomi. Vi har gjort mye av det vi må gjøre med huset, og har kun forefallende vedlikehold. Kanskje har vi en hytte eller feriehus der vi kommer fra, og kanskje mannen har en annen jobb? Uansett, nyter hver dag nå jeg, fremtiden ligger urørt og spennende foran oss. Men det er nå vi lever og har det bra. :)

Anonym poster: 7116178a3f6d6da1c1aa455385e37cff

Skrevet

Håper på å ha funnet drømmemannen, en å dele livet med.

Skrevet

Da har vi to barn på 5 og 9, og kanskje en nr tre på 2-3 også :) Håper vi er gift innen da, men det får tiden vise. Hvis vi har havnet på tre barn er vi sannsynligvis i gang med "prosjekt større bolig" og er nokså stressa over det.

Jeg jobber enten nærmere hjemme eller 80%. Ja, og så har jeg begynt å trene mer og ser gode resultater :P Lurer på om jeg ikke tar trippel-birken da, jeg...

Skrevet

Litt fleire rynker, litt lengre puppar, like lite mannfolk, ein unge som er litt meir sjølvstendig, og kanskje driv eg og planlegger garasjebygging? Ellers er sikkert alt såre vel:)

Skrevet

Jeg satser på å ha en jobb litt nærmere der jeg bor med jobb maks hver tredje lørdag. Ellers håper jeg på samme mann og hus, evt et som er litt større hvis min hemmelige drøm (som faktisk ingen vet om) om et barn til går i oppfyllelse. Regner ikke med det ettersom mannen siden før vi fikk barn har vært klar på at 2 er nok.

Anonym poster: 64fae0986974152c90d0ca640ae7b3d8

Skrevet

En like stabil livssituasjon som nå, med to gode faste inntekter, alle barna friske og raske (og vi voksne også da) og bor her i huset vårt :)

Skrevet

Da er jeg gift, de to eldste er 18 og 20 år, så muligens reist avgårde på skole. De to yngste er begge begynt på skole, og midterste er straks tenåring.

Forhåpentligvis har jeg ny jobb også ;)

Anonym poster: 147f4dd3301a537c3f96a12040ba81a1

Skrevet

Sitter nok i soafen å gomler is på en onsdag om 5 år også;) satser på at livet er like herlig:)

Skrevet

Om 5 år- ferdig med utdannelsen og ny jobb, eget hus, mannen og jeg har fått to til barn. Eldstejenta går i en ny kjekk barnehage. Mye godt i vente!! ..i hope!

Anonym poster: cf7ddc8734972b6acce0d50d55e5eafd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...