Gå til innhold

proteiner i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde veldig høyt blodtrykk med første, men unngikk preclampsia den gangen. I dag (34+1) var blodtrykk litt hevet (undertrykk 80) og hadde litt proteiner i urinen... kan noe annet enn svangerskapsforgiftning gi proteiner? Har veldig lite lyst til å bli innlagt....

Anonym poster: 03aec65c559563a0a9a64cddde5aa613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forurensning, urinveisinfeksjon, dehydrering, nyreproblemer.

Vanligvis vil proteinutslagene først komme litt uti utviklingen av preeklampsi, og med et undertrykk på 80 (som jo er helt normalt, selv om det kan være litt forhøyet i forhold til ditt tidligere nivå) ville jeg ikke bekymret meg nevneverdig. Men du skal selvfølgelig ha en oppfølgingssjekk for å se om det utvikler seg.

Anonym poster: cca343211d8fd2cfb9911d0e787603fd

Skrevet

Forurensning, urinveisinfeksjon, dehydrering, nyreproblemer.

Vanligvis vil proteinutslagene først komme litt uti utviklingen av preeklampsi, og med et undertrykk på 80 (som jo er helt normalt, selv om det kan være litt forhøyet i forhold til ditt tidligere nivå) ville jeg ikke bekymret meg nevneverdig. Men du skal selvfølgelig ha en oppfølgingssjekk for å se om det utvikler seg.

Anonym poster: cca343211d8fd2cfb9911d0e787603fd

Takk! Trengte det. Hadde ikke drukket noe enda i dag. Skulle egentlig bare innom å måle blodtrykk men måtte ta urinprøve pga undertrykk og masse ødem... da satser jeg på at det var dehydrering... skal tilbake neste uke. Er innom en gang pr uke pga forrige svangerskap og andre komplikasjoner i dette.

Anonym poster: 03aec65c559563a0a9a64cddde5aa613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...