Gå til innhold

syns vi burde hatt eget trafikk politi.


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mange som bør bli tatt og hadde vi hatt dette hadde vi fjernet flere fra veien som ikke bør være der.

politiet i norge har for mange andre saker og ta seg av.

syns det burde hvert eget for vei.

 

Anonym poster: a2e55722cde5336ff8eb970fe2ae97dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke nok på veien. for mange idioter der.

 

Anonym poster: 3e4f0c968daffdb8f76c4904275f7e4c

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er vel up det, men de er alt for lite synlige i trafikkbildet.

Skulle likt å se de litt i tettbygde strøk.

Her gasser bilene på for å hindre deg i å krysse når du står ved overgangene. Så skulle gjerne stt politi stå og ta folk for sånt.

De måtte selvfølgelig vært i sivilt, men føler up ville gjort mer for min trafikkale trivsel hvis de brukte mer tid i 50 sonene enn i 90 sonene.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...