Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 er så mange som bør bli tatt og hadde vi hatt dette hadde vi fjernet flere fra veien som ikke bør være der. politiet i norge har for mange andre saker og ta seg av. syns det burde hvert eget for vei. Anonym poster: a2e55722cde5336ff8eb970fe2ae97dd
Himmel og hav Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Utrykningspolitiet
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 ikke nok på veien. for mange idioter der. Anonym poster: 3e4f0c968daffdb8f76c4904275f7e4c
Gjest Nerdens'mus Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Er vel up det, men de er alt for lite synlige i trafikkbildet. Skulle likt å se de litt i tettbygde strøk. Her gasser bilene på for å hindre deg i å krysse når du står ved overgangene. Så skulle gjerne stt politi stå og ta folk for sånt. De måtte selvfølgelig vært i sivilt, men føler up ville gjort mer for min trafikkale trivsel hvis de brukte mer tid i 50 sonene enn i 90 sonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå