Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Falt pladask for dette navnet;-) Har en Preben fra før, og synes Trisha & Preben var så fint sammen! Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Er ikke det er forkortelse for Patricia? Synes det høres litt rart ut på norsk. Anonym poster: 197158d82f524188142ab3ab4b4a34fe
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Tacky nok på engelsk, helt grusomt på norsk. Anonym poster: dddfd6ec81dbc858c46fdb6da281c126
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Såpeopera. Hun slemme. Anonym poster: 06786b4c8dd07e3281b9998e67c34fcf
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Uff da, jeg som elsker det.. Var ikke deres smak ser jeg. Ble lei meg jeg nå. Trodde jeg hadde funnet drømmenavnet Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862
Prinsesse07 Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 (endret) Syns det var ett fint navn jeg Endret 17. april 2013 av Prinsesse07
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Litt ghetto! Anonym poster: d8e0745d31addff019980a44854d1fbd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Det første jeg tenkte på var en afroamerikansk dame med lange rød begler og med "du må ikke komme her" holdning. Synes ikke det var så fint på norsk, og ihvertfall ikke til en Preben. Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 begler= neglet Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 negler....uff Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45
Gjest Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Sorry, men dette minner meg om ei trishtrash fra Detroit som er på Pantalånerne, og som krangler om noe hu vil selge
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Ser at jeg må tenke på om dette er det riktige navnet allikevel. Vil ikke hun skal bli mobbet for navnet:-/ Takk for ærlige tilbakemeldinger! Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 ok navn i usa. IKKE fint på norsk. Anonym poster: 6ba3b734a836b57cabf69d67fcb32a0f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #15 Skrevet 17. april 2013 Ikke pent på norsk, og heller ikke pent på engelsk :/ Anonym poster: 121925c53c7ae485c369bfe39c657576
Gjest Julia1984 Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 Ikke pent i USA heller, litt sånn "white trash". Nei, HI - ærlig svar fra meg også. Høres til nød ut som et navn til en katt eller hund. Ikke til ei lita jente som skal vokse opp og bli voksen dame!!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. april 2013 #17 Skrevet 17. april 2013 Beklager HI.. jeg ville nok funnet noe annet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #18 Skrevet 17. april 2013 Hadde jeg sett navnet på trykk, på en klasseliste, jobbsøknad e.l. ville jeg tenkt at det er navnet til en utlending. Har ikke noe imot navnet egentlig, men synes det er et merkelig valg om dere er etnisk norske. Anonym poster: c12d6862f89fa4b6f9c4ffb8bb3cc967
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #19 Skrevet 17. april 2013 Jeg tenker også ghetto negerdame med oversized øredobber og leopardtights som har den typiske høylytte ghettofremtoningen.. Sorry HI Anonym poster: 3684b7e0ba6f0eb0be7bdae643740e0f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #20 Skrevet 17. april 2013 Trashy! Anonym poster: 32ade0179870d88f95fe8c12649038e3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #21 Skrevet 17. april 2013 Jeg syns det er helt ok, fordi jeg bor i et engelskspråklig land og vet om flere både Trish og Trisha'er. Jeg syns absolutt det matcher Preben. Svigermor heter forresten Patrisha, men vil kallet henne Pat:-) Anonym poster: 1793ab33d48a1bebffc92656439180a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #22 Skrevet 17. april 2013 kalleR henne... Anonym poster: 1793ab33d48a1bebffc92656439180a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #23 Skrevet 17. april 2013 Ehm- det er jo du som skal like det HI! Spiller ingen rolle hva noen faner på et nettforum syns vel. Trisha er fint og spesielt. Mye finere å hete noe som ikke alle andre heter. Anonym poster: 4dba53a6aeadd0da47b1d4b05ec5e83e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 #24 Skrevet 17. april 2013 Overhodet ikke pent. Harry! Anonym poster: 787630a5d646f7c30f3134d9aaa32407
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 17. april 2013 #25 Skrevet 17. april 2013 Helt ok på en hund, men ikke akkurat pent da heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå