Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Trisha?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt pladask for dette navnet;-) Har en Preben fra før, og synes Trisha & Preben var så fint sammen!

 

Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det er forkortelse for Patricia? Synes det høres litt rart ut på norsk.

 

Anonym poster: 197158d82f524188142ab3ab4b4a34fe

Skrevet

Tacky nok på engelsk, helt grusomt på norsk.

 

Anonym poster: dddfd6ec81dbc858c46fdb6da281c126

Skrevet

Såpeopera. Hun slemme.

 

Anonym poster: 06786b4c8dd07e3281b9998e67c34fcf

Skrevet

Uff da, jeg som elsker det.. Var ikke deres smak ser jeg. Ble lei meg jeg nå. Trodde jeg hadde funnet drømmenavnet

 

Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862

Skrevet (endret)

Syns det var ett fint navn jeg :)

Endret av Prinsesse07
Skrevet

Litt ghetto!

 

Anonym poster: d8e0745d31addff019980a44854d1fbd

Skrevet

Det første jeg tenkte på var en afroamerikansk dame med lange rød begler og med "du må ikke komme her" holdning.

Synes ikke det var så fint på norsk, og ihvertfall ikke til en Preben.

 

Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45

Skrevet

begler= neglet :P

 

Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45

Skrevet

negler....uff

 

Anonym poster: d418179602124679799fe1bcbcb55d45

Skrevet

Sorry, men dette minner meg om ei trishtrash fra Detroit som er på Pantalånerne, og som krangler om noe hu vil selge :)

Skrevet

Ser at jeg må tenke på om dette er det riktige navnet allikevel. Vil ikke hun skal bli mobbet for navnet:-/ Takk for ærlige tilbakemeldinger!

 

Anonym poster: 6bcc2df7c2d0ae1c86f124ed109cb862

Skrevet

ok navn i usa. IKKE fint på norsk.

 

Anonym poster: 6ba3b734a836b57cabf69d67fcb32a0f

Skrevet

Ikke pent på norsk, og heller ikke pent på engelsk :/

 

Anonym poster: 121925c53c7ae485c369bfe39c657576

Gjest Julia1984
Skrevet

Ikke pent i USA heller, litt sånn "white trash".

 

Nei, HI - ærlig svar fra meg også. Høres til nød ut som et navn til en katt eller hund. Ikke til ei lita jente som skal vokse opp og bli voksen dame!!

Skrevet

Beklager HI.. jeg ville nok funnet noe annet.

Skrevet

Hadde jeg sett navnet på trykk, på en klasseliste, jobbsøknad e.l. ville jeg tenkt at det er navnet til en utlending.

 

 

Har ikke noe imot navnet egentlig, men synes det er et merkelig valg om dere er etnisk norske.

 

Anonym poster: c12d6862f89fa4b6f9c4ffb8bb3cc967

Skrevet

Jeg tenker også ghetto negerdame med oversized øredobber og leopardtights som har den typiske høylytte ghettofremtoningen.. Sorry HI

 

Anonym poster: 3684b7e0ba6f0eb0be7bdae643740e0f

Skrevet

Trashy!

 

Anonym poster: 32ade0179870d88f95fe8c12649038e3

Skrevet

Jeg syns det er helt ok, fordi jeg bor i et engelskspråklig land og vet om flere både Trish og Trisha'er.

 

Jeg syns absolutt det matcher Preben. Svigermor heter forresten Patrisha, men vil kallet henne Pat:-)

 

Anonym poster: 1793ab33d48a1bebffc92656439180a6

Skrevet

kalleR henne...

 

Anonym poster: 1793ab33d48a1bebffc92656439180a6

Skrevet

Ehm- det er jo du som skal like det HI! Spiller ingen rolle hva noen faner på et nettforum syns vel.

 

Trisha er fint og spesielt. Mye finere å hete noe som ikke alle andre heter.

 

Anonym poster: 4dba53a6aeadd0da47b1d4b05ec5e83e

Skrevet

Overhodet ikke pent.

 

Harry!

 

Anonym poster: 787630a5d646f7c30f3134d9aaa32407

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Helt ok på en hund, men ikke akkurat pent da heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...