Gå til innhold

Mannen har en kompis med dårlig innflytelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

HELE tiden sier han "drit i henne", som da er meg. Og "hvem er det som er sjefen, du eller hun?". Dette skjer hele tiden da han spør om mannen kan hjelpe til med ditt og datt, og han ofte sier han skal bare høre med meg først om jeg har planer. Og ellers oppfordrer han mannen til å vise hvem som er sjefen ved å drite i meg osv. Han gjør det jo ikke, men hva f er vitsen med slike kompiser??

Anonym poster: 62396be23dfb94eb53a400d3b436b6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELE tiden sier han "drit i henne", som da er meg. Og "hvem er det som er sjefen, du eller hun?". Dette skjer hele tiden da han spør om mannen kan hjelpe til med ditt og datt, og han ofte sier han skal bare høre med meg først om jeg har planer. Og ellers oppfordrer han mannen til å vise hvem som er sjefen ved å drite i meg osv. Han gjør det jo ikke, men hva f er vitsen med slike kompiser??

Han kompisen har vel ikke helt skjønt at når man bor med noen så hører man om det passer :P

Har en sånn en i vennegjengen til mannen.. Hver gang de møtes ved poker osv så sier han;

Jasså, kjerringa ga deg lov til å dra ut ja..

Akkurat som om jeg nekter det....

Anonym poster: 19f2ea8fc09a0a6bd5d2d3192e8ef2f4

Skrevet

Han er gift med 3 barn så skulle tro han visste hva det vil si å bo sammen og leve med noen. Blir kvalm av sånt.

Hi

Skrevet

Du får si når han sier slikt, at du håper kona finner seg en hensynsfull mann neste gang ;)

Anonym poster: 6c4047091c349cd58ddf97add98cbd38

Skrevet

Hev deg over det kanskje? Skjønner ikke hvorfor du skal henge deg opp i noe som mannen ikke en gang bryr seg om. La kompisen holde på eller be han klappe igjen! Enkelt og greit.

Anonym poster: 3cf1ec2d8bf4304a04a3db950f7bea17

Skrevet

Mannen min har en kompis som holdt på sånn, og han ga klar beskjed om at han hadde bare å omtale kona hans på en mer respektfull måte, ellers kunne han holde seg unna. Han har ikke sagt noe sånt etter det. Det går an å sette folk på plass. :P

Anonym poster: 3ef421d35b9ffe759187e38646202f71

Skrevet

Er bare så lei av dårlige kompiser, er det ikke drittsnakk så er det mas om å bli kjørt hit og dit og hente ting og tang, låne penger som man aldri får tilbake, hjelpe til med oppussing og aldri få hjelp tilbake. Nå er det stopp, får de gå på sosialen etter penger.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...