Gå til innhold

Legen, eller se det an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6 år er veldig opp og ned i matveien. I går spiste han dårlig etter bhg.

I dag når han våknet så var han så sulten. Han sprang til doskåla fordi han ble kvalm. Jeg fulgte han inn i stua, å satt han i sofan men jeg smurte mat.

Mens han satt der så sovnet han igjen, eller ble litt borte på en måte. Han var veldig blek, å skalv.

Fikk i han 2 skiver og drikke, nå sier han at han er fin igjen.

Vanlig at slikt skjer med friske mennesker også, som er så sultne?

Akkurat det har ikke skjedd før, men han har ved et par anledninger tidligere vært så sulten på morgenen at han har brekt seg.

Ikke lett å få i han mat på kvelden. Så han er skrubbsulten på morgenen. Men som sagt, ikke ofte han har fått slike symptomer som i dag.

Anonym poster: 3dd8c8f53afa02d3d5290f26c36a3333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker selv at blir jeg veldig sulten så blir jeg også kvalm. Har du prøvd med frukt evt yoghurt på kvelden. Metter jo noe det, hvis sønnen min ikke vil ha kveldsmt kjærer jeg ofte opp frukt og det går som regel ned på høykant

Skrevet

Jøss, det hørtes ut som begynnende omgangssyke, men hvis det ofte er sånn på morgenen, så er det kanskje sånn han er? Veldig lavt blodsukker, liksom? Sannelig om jeg vet, men hvis det alltid har vært sånn, så tipper jeg det ikke er en sykdom, men jeg er ikke lege.

Skrevet

Sånn er jeg og når blodsukkeret synker. Var sånn senest til morgen idag. Føles som om jeg holder på å svime av... kanskje det skjedde med han, at han ble borte et øyeblikk?

Ring legen idag du, og få en time. Lykke til!

Anonym poster: d476f1c6b13b452544931b225b0528bf

Skrevet

Sønnen vår hadde to slike episoder når han var bitteliten. Han har også vært noe varierende i matinntaket, hvertfall når han var mindre.

Kom seg etter vi fikk i han litt mat. Han var ikke helt borte, men han var fjern ja. Var rett før vi tilkalte 113. Men så fikk vi i han litt saft og han kom seg kjapt. Ikke hatt flere episoder siden. Er nokså nøye på at han spiser til kvelds.

Anonym poster: fceb0e9c61dea66701f9dafab5bbc5eb

Skrevet

Ett veldig blodsukkerfall kan gjøre dette, ville sett det an. Det er nok ikke verre enn det. :)

Anonym poster: 18860a07a2d0d3997053da909eab85c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...