Gå til innhold

sende i bhg eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 18 mnd har de to siste dagene sovet dårlig, vært litt snørrete og utilpass. Spiser godt og leker greit, men sutrer litt innimellom. Ingen feber. Skal jeg sende i bhg imorgen? Er en svært viktig dag på jobb i morgen :/

 

Anonym poster: 4386f7002652446185b14f2fffff85e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendt han i bhg:) hvis blir værre så ringer de deg:-)

 

Anonym poster: 52a3aebbf328c0b68e2c0419d4453e48

Skrevet

Hadde sendt i barnehagen. Hadde ikke blitt mye jobb på meg om jeg skulleh hatt ungene hjemme hver gang de er snørrete og sover dårlig ;)

 

Så lenge det ikke er feber, sier jeg!

 

Men hadde hatt han hjemme om jeg hadde hatt fri, eller det ikke hadde blitt noe stredd på jobben da.

 

Anonym poster: b0c904e6eb5899bd9bfef0525bb23ddb

Skrevet

Sier som de over. Send han i bhg, så blir du oppringt om han blir verre.

 

Anonym poster: ef24731c7e439d78eeb2fb62dcd2fc84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...