Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Gutten på 18 mnd har de to siste dagene sovet dårlig, vært litt snørrete og utilpass. Spiser godt og leker greit, men sutrer litt innimellom. Ingen feber. Skal jeg sende i bhg imorgen? Er en svært viktig dag på jobb i morgen :/ Anonym poster: 4386f7002652446185b14f2fffff85e9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Sendt han i bhg:) hvis blir værre så ringer de deg:-) Anonym poster: 52a3aebbf328c0b68e2c0419d4453e48
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Hadde sendt i barnehagen. Hadde ikke blitt mye jobb på meg om jeg skulleh hatt ungene hjemme hver gang de er snørrete og sover dårlig Så lenge det ikke er feber, sier jeg! Men hadde hatt han hjemme om jeg hadde hatt fri, eller det ikke hadde blitt noe stredd på jobben da. Anonym poster: b0c904e6eb5899bd9bfef0525bb23ddb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Sier som de over. Send han i bhg, så blir du oppringt om han blir verre. Anonym poster: ef24731c7e439d78eeb2fb62dcd2fc84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå