Gå til innhold

Fy, får vondt i meg! :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...å du tror dette er "sannheten...?

Anonym poster: d07794e42147762e1fce6b4b99215186

Skrevet

Mine foreldre var ikke skikket til å være foreldre. Det var festing, mye alkohol, vold og diverse. Men jeg elsket fortsatt mine forelde og jeg var enormt lojal. Jeg kom i fosterhjem, jeg løy om fosterhjemmet, påsto mishandling og seksuelle misbruk osv. Jeg HATET å være der og jeg ville bare hjem til foreldrene mine.

I dag er jeg ENORMT glad for at barnevernet hjalp meg der jeg ikke klarte å hjelpe meg selv, at de gikk mot min vilje og at de bestemte. Hadde de ikke gjort det så ville jeg helt sikkert enten vært som mine foreldre i dag eller død.

Det er ALLTID mer til en historie enn det man får høre så jeg tror aldri blindt på slikt for jeg har vært der selv og vet hvordan det er.

Anonym poster: da381f8084d0daaab2ef54f2dd17c6cb

Skrevet

...å du tror dette er "sannheten...?

Anonym poster: d07794e42147762e1fce6b4b99215186

Sier jo at jeg ikke vet bakgrunnshistorien her!

Vet at en sak har flere sider og at det selvfølgelig er en grunn til at det er blitt gjort på den måten, men det gjør vondt å se at barn må bli hentet av politiet hjemme hos egne foreldre :(

Anonym poster: 3b20823ed32d8e985dcffd363348cf0a

Skrevet

Vi kjenner ikke alle sider av saken.

Kanskje BV tok feil og har plassert ham i ett uegnet hjem og kanskje ikke, men saken bør føres for retten all den tid gutten er så gammel som han er har han rett på egen advokat.

Ingen av oss er feilfrie (heldigvis) og selv om BV gjør mye bra så gjør de og feil innimellom.

Og feil er det best å rette opp i fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...