Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jenta mi har fått en kul på magen som ser ut som en klump på en blodåre. Kan virkelig barn få åreknute? Bør vi gå til legen med dette? Anonym poster: b48dd55fe1d8396d8918e4d429562ca9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Hvor gammel er datteren din? Kan det være et hemangiom? Google *hemangiom* og se om det ligner. Hvis det er det, så er det en godartet svulst i blodkarene som 'skal' forsvinne av seg selv rundt skolealder. Anonym poster: 6da7bbe93d7f986635b27fc956bc36be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå