Gå til innhold

Ditt beste datetips! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer min kjære hjem fra jobb, ikke sett han på lenge nå så vil lage til en fin kveld for han:-) Dessverre så ser det ut til at jeg mangler fantasi:p Hva gjør du når du lager datekveld til din kjære? :))

Anonym poster: 35d792e75c52c726e994295b10fe234d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som lager til date hjemme?:P

Anonym poster: 35d792e75c52c726e994295b10fe234d

Skrevet

Nope, men hvis jeg skulle hadde jeg lagd noe godt til middag, fyrt opp i peisen, tent masse levende lys, kledd meg pent og satt sammen vår musikk. Evt lagd piknik

Eller satt han i sofaen, satt på fotball på tven, forlatt rommet og kommet tilbake naken med en sixpack :P

Anonym poster: afc0a08a147e247a802bd1d68796b6ec

Skrevet

Min setter veldig pris på rolig stemning, fin musikk, god mat, litt vin... og meg :) Bare det å ta seg tid til å prate og være sammen uten å svare på telefon eller meldinger. Hvis jeg tilbyr ham kroppsmassasje så er han veldig hengiven i evigheter etterpå.

Vi er veldig glade i hudkontakt begge to :)

Han liker også at jeg har litt fint undertøy på - gjerne under klær som han ikke forventer å finne så fint undertøy. Eller bruke mørkt undertøy under lys bluse slik at han hele tiden skimter "godsakene" under.

Har dere badekar kan dere jo ta et bad sammen. Slår aldri feil - badekar, fin musikk, mye levende lys, litt god drikke, skumbad. Evt litt massasjeolje som begge kan massere inn i hverandre etterpå.

Hvis dere ikke har badekar og han kommer direkte hjem til deg så kan du jo ha ordnet det koselig på badet, sende ham inn der, gi ham rene klær og deretter ha resten av kvelden ordnet til han er ferdig i dusjen. Evt kan du jo også gå inn i dusjen til ham ;) Det kan også være en fin start på kvelden ;)

Kos dere på hjemmedate :D

Anonym poster: bc237c7a4cbb9a95ab08034d3285b587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...