Gå til innhold

han fornekter alt han burde lytte til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg med eksen min. han vil ikke innse at det er slutt. kan jo ikke annet enn å leve mitt liv. men... han vil liksom tro at jeg vil godta å bli snakket dritt nedlatende til og at jeg ikke skal ha et liv utenom han. Det er over... huff... han vil ikke hente tingene sine heller.. :-\

Anonym poster: 7959575ea82c26f4d85b3dbbde929bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett tingene på trappa. Ikke ta tlf eller lukk opp. Hvis han ikke slutter da, anmelder du.

Anonym poster: 37b8351b099e0ee5d8a68a7588294334

Skrevet

Send han skriftlig , rekommandert (då du kan bevise at han har mottatt brevet) brev om å hente tingene innen en bestemt dato. og at ting ikke hentet til den datoen blir regnet som skrot han ikke vil ha og kastet.

Anonym poster: ccf8aed9b881f4d5a29e03baaf9e2498

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Du får gi han beskjed om at han har en uke på seg til å hente tingene ellers vil han finne dem utenfor huset. (Bare husk å dekke til tingene, ellers kan han kreve erstatning om noe skulle blitt skadet.. f.eks vannskadet, har jeg hørt).

Og ellers gjør du som nevnt over, du svarer EN gang han ringer, da forklarer du ham at dette er siste gang du svarer både på anrop, sms og mail. At hvis han kontakter deg igjen, truer deg, så mye som nærmer seg deg eller sønnen din igjen så anmelder du ham.

Spar på alle logger på telefonen og mail, og ring politiet om han kontakter dere igjen. De rykker ikke ut før du blir truet, men det vil bli loggført. På den måten er de klar over at du har problemer med ham.

Du får bare forklare ham at han ikke kan tvinge deg til å elske han, man kan ikke true seg til et forhold. Det funker ikke sånn!

Skrevet

Han kommer for å hente men så blir det ikke noe. Er vel ikke tingene som er vært å bli lvitt. men han tror ikke på at det er slutt. liksom.. han skuffer jo seg selv bare... Han innser det vel snart... men forbereder meg på et sandt hælvette når det går opp for huff.. det er litt fortvilende å vente på. jg glemte telefonen hjemme i dag og kom hjem til ett lass av meldinger der han ønsker å hente en eneste ting. men jg svarte jo ikke så da truet han med purken å ville gjøre angrende ting. og jeg var så bitch å han sku sørge for at alle vennene vi hadde felles her jeg bor skulle snu ryggen til meg å greier. nei da graver han sin egen grav.. det er en av grunnene til at jeg drar.. men han skjønner ikke ett puck... Godt jeg flytter hjem til hjembygda igjen. gleder meg mye. :-)

Anonym poster: 3a4db51bfd2b544ed3204052e6aafc8e

Skrevet

Takk for svar. skal huske på det med skade.. :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Tomme trusler, jenta mi ;)

Han er vel såpass voksen nå at han innser at sånn oppførsel er selvdestruktiv. Nå skaper han jo bare det han frykter mest. For hvem vil vel være sammen med en som truer, kaller deg navn osv.. Men dette er jo ham i et nøtteskall, bare vær avvisende så skjønner han fort tegninga!

Og den ene tingen han ønsker å hente, lever den til det lokale politikammeret og be ham hente det der!

Skrevet

Tomme trussler ja. men hottil har de vært med på å knekke meg psykisk. fordi han er slik. Tenker han har noen år til før han ser det er seldestruktivt... synd for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...