Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Er nå gravid i uke 19. Og sliter mye med halsbrann. Hele dagen lang, spesielt etter mat, uansett hva jeg spiser har Gaviscon, og det hjelper en liten stund. Blir gal, kvir meg til å spise for da blir det verre. Noen gode tips? Anonym poster: 5ad5eeb62b69b2ad90eca6ee5045280d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Desverre ingen tips... har hatt det samme i mine graviditeter - og eneste trøst jeg kan si er at det går over når du har født.. Svigerinnen min sa fløte hjalp henne, mye fløte. Men æsj, det orket jeg virkelig ikke - drikke masse fløte..?! Knasket på gaviscon heeele tiden. Ligg høyt med hodet i alle fall. Husk at gaviscon hindrer opptaket av jern dersom du har lite av det. Anonym poster: 5a98f50f58378e7ad0a8717fd4697586
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Finn ut hva som er verst for deg og unngå det (eks. sjokolade, kaffe, sterk mat, tomatsaus etc). Spis små måltider og ikke spis etter kl 19 på kvelden. Anonym poster: 25c257fa204028eb30324ff4aa6ff87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå