Gå til innhold

På leting etter en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date!! :P

Med en jeg har møtt på nettet. Han skrev til meg og tok kontakt, ganske pen mann. Faktisk så pen at jeg tenker at han er litt over mitt nivå!

Hva hadde dere tenkt, asså jeg er passe pen, passe slank, kroppen ser ihvertfall bra ut med klærne på hehe :P

Og jeg vet at det høres dumt ut, men jeg sliter sånn med huden min, jeg har endel kvisearr og litt pigment. Pigmenten dekkes fint med sminke, men arr kan man ikke sminke bort. Det er ikke kjempemye, men nok til at jeg blir veldig selvbevisst og tenker at dette kan være litt "nedtur" for han...

Hva hadde dere tenkt, om en mann som var passe pen, hadde kvisearr?

Vet jo selv at jeg mest sannsynlig aldri hadde tenkt over det, annet enn å registrere det...

Anonym poster: 882375df8baa8a461ce73cef819477fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og smil:-) det er personligheten som teller:-)

Lykke til!!

Anonym poster: d6aecec4e10f05cc70e03f5461c8a335

Skrevet

Det er sjarmen som teller for min del. Mannen min går også for sjarmjenter, så bare sjarm i vei du så legger han ikke merke til arrene.

Skrevet

Takk for svar! :) Ja, får prøve å glemme det, det er jo ikke tiltrekkende med dårlig selvtillit!!

hi

Skrevet

Jeg har et ca 7+3 cm arr i ansiktet, deler av arret er ganske bredt. Jeg er også tidvis plaget med en del kviser.

Flere ganger har jeg opplevd at menn jeg har datet ikke har sett arret før jeg har snakket om det som skjedde da jeg fikk det. Har også opplevd at de mener jeg ikke har noen arr - inntil jeg har vist dem det tydelig, og da har de ikke forstått at de ikke har sett det før ;)

Jeg har nettopp fått meg kjærest, og jeg er faktisk ikke helt sikker på om han har oppdaget det enda.

Så menn får ikke alltid med seg slike ting som vi ser på som stoooore ;)

Bare vær deg selv - er han riktig mann for deg så liker han deg akkurat slik du er.

Ps... jeg møtte min over nettet :)

Anonym poster: e8d7fcddcfd645a1de7aa202ce683435

Skrevet

# 5: Takk, det var veldig oppmuntrende å lese svaret ditt :) Lykke til med ny kjærste :)

Skrevet

Jeg møtte også kjæresten min på nett :)

Vi kommuniserte VELDIG mye over mail og sms i to uker før vi møttes for første gang. Jeg har ikke noe slående utseende om jeg må si det selv, men jeg er som jeg er, og mener selv jeg har en lett og sprudlende personlighet.

Det jeg opplevde når vi skulle møtes første gang, var at vi hadde snakka så mye sammen over mail og sms at vi hadde blitt litt kjent på "innsida" - verdier, osv...

Det var veldig rart å møtes første gang, men utrolig fint! :) Vi har nå vært sammen i halvannet år, jeg har flytta inn til han og de to barna hans (som bor hos han annenhver uke), og vi har det utrolig fint sammen alle sammen!

Lykke til! Vær deg selv - det er det viktigste :)

Og en ting til: gi det alltid mer enn en sjanse! Om du syns det var rart første gang dere møtes, så ikke gi opp - prøv å møtes noen flere ganger også.

En mann som bare bryr seg om hvordan du ser ut, om du har noen kviser i ansiktet, osv... fortjener deg ikke! :)

Anonym poster: 619fbe932925eab151e8f240b08d34f7

Skrevet

# 5: Takk, det var veldig oppmuntrende å lese svaret ditt smile.png Lykke til med ny kjærste smile.png

Takk for det :)

Han fortalte meg forresten nylig at han har hatt ganske mye komplekser pga noen arr på kroppen. Jeg har sett disse arrene, men ikke tenkt noe mer over dem.

Så der jeg mente mitt store arr i ansiktet tydeligvis burde lyse mot ham så har han vært opptatt av det han "skjulte" under klærne ;)

Lykke til med datingen :)

Som nr 7 sier så fortjener ikke en mann deg hvis han ikke ser bak evt arr og andre ytre ting. :)

Vær deg selv, det er alt som skal til for den rette mannen :)

Anonym poster: e8d7fcddcfd645a1de7aa202ce683435

Skrevet

Jeg og har kvisearr på høyre kinn, fikk meg nettopp kjæreste faktisk. Han har ikke kommentert det! Slapp av, det går bra :) Vær deg selv! Lykke til med daten.

Anonym poster: 3bd12341ae40034899a5ae1de8f3cf9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...