HH80 Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 han ser jo ikke ut når han kommer hjem fra barnehagen!! Skrubber de med sånn neglbørste i dusjen og idag tok vi skumbad. står med hender i bløtt og vi prøver diverse men de blir jo pokkern ikke reine!! Ser ut som han graver i søla med bare hender hele dagen.... nå er jo hendene tørre og såre av akk vaskinga... funker det med sånn vaskeolje som vi bruker på sykehus??
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Prøvd å legge de i grønnsåpevann? Evnt smøre med en fet krem på hendene før han går i barnehagen slik at han fåt et "fettlag" på hendene... da er det ikke så lett for skitten å feste seg skikkelig Krem er forresten veldig bra å vaske med også! smør inn hendene med kremen, skrubb under vann.. Lykke til!
♥ Ninja87 ♥ Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Jeg jobber i et yrke der man blir eksponert for både olje, skitt og kjemikalier, og der bruker vi forresten ofte denne kremen http://www.metarek.no/kerodex-71-usynlig-hanske-krem-p-128-c-161.aspx... fins mange andre merker også som er gode.. Verd å prøve! Bonusen er at hendene holder seg myke og ikke blir så lett tørre..
13q Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 jeg har skrubba mye på hendene til min fem åring også..men så egentlig at han faktisk va begynt å bli brun, av sola...så det var ikke bare søle men her hjelper det å sette ungene i badekaret med badeolje i
3 i april Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Jeg peeler henedene til ungene før jeg legger dem i bløt Det er det eneste som funger, det samme gjør jeg med skitne tær
Barneleddgiktsmamma Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Våtservietter, zalo og soyaolje funker på husmaling. Kanskje det funker på søle også? Husker jeg slet skikkelig med eldste de første årene på barneskolen hvor de ikke blir passet på slik som i barnehagen. Klærne ble skitne før halve skoledagen var gått (da mener jeg svarte sølete våte bukser) Hun kom hjem med svarte hender og ansikt hver eneste dag. Buksene var fulle av hull og skoene varte aldri lenge. Jeg ga opp hendene. Fant ut at så lenge hun vasket seg fikk det holde. Det må vell sies at dette er ti år siden *sukk* så det er nok andre tider på alle måter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå