juniii Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Om 6 uker er jeg ferdig som student og har dessverre ikke fått meg jobb enda. Jeg har mottatt overgangsstønad i 3 år til mai og det er også siste utbetaling fra lånekassen. Hva gjør jeg vedr. inntekt om jeg ikke har fått jobb innen siste utbetaling? Noen som vet om Nav kan hjelpe eller noen andre off. instanser? Jeg er alene med gutten min og har heller ikke jobbet slik at jeg kan motta dagpenger....
Poteto Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Da kan du søke om utvidet overgangstønad tror eg. Ta turen ned på nav å snakk med dei
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Søk om utvidet overgangsstønad ja
juniii Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2013 Takk håper på jobb da På hvilket grunnlag kan jeg søke om utvidet overggangsstønad da?
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Hvor mange år har du hatt OS? Det er vanlig at man får 6 mnd etter endt utdanning, rett og slett fordi det er ikke unormalt å måtte søke en del jobber som nyutdannet før man får "napp". Jeg har hatt 4 år med OS (3+2), er ferdig med studier i juni neste år, men har fått bekreftet muntlig at jeg vil få 6 ekstra mnd slik at jeg får tid til å finne meg jobb Snakk med saksbehandler så ordner det seg helt sikkert! Gratulerer så mye med endt utdanning! Du er god
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Takk håper på jobb da På hvilket grunnlag kan jeg søke om utvidet overggangsstønad da? For å svare konkret på spørsmålet ditt: Du søker om 6 månder utvidet OS ifb med jobbsøking etter endt studier. Om du går inn å leser på NAV sine sider så finner du info og paragrafer som omhandler dette. Saksbehandleren din kan sikkert hjelpe deg Lykke til med jobbsøking!
juniii Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2013 Takk håper på jobb da På hvilket grunnlag kan jeg søke om utvidet overggangsstønad da? For å svare konkret på spørsmålet ditt: Du søker om 6 månder utvidet OS ifb med jobbsøking etter endt studier. Om du går inn å leser på NAV sine sider så finner du info og paragrafer som omhandler dette. Saksbehandleren din kan sikkert hjelpe deg Lykke til med jobbsøking! Hvor mange år har du hatt OS? Det er vanlig at man får 6 mnd etter endt utdanning, rett og slett fordi det er ikke unormalt å måtte søke en del jobber som nyutdannet før man får "napp". Jeg har hatt 4 år med OS (3+2), er ferdig med studier i juni neste år, men har fått bekreftet muntlig at jeg vil få 6 ekstra mnd slik at jeg får tid til å finne meg jobb Snakk med saksbehandler så ordner det seg helt sikkert! Gratulerer så mye med endt utdanning! Du er god Takk endelig ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå