Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg har canal digital og har da familiepakken. Syns jeg betaler mye or de hver mnd men jeg har så lite peiling på disse nye tingene som er kommet, som Netflix og Viaplay. Ser veldig lite på tv her i huset, kun ungene som ser på de disney-kanalene de ukene de er her. Har Netflix og viaplay disse barnekanalene eller vil ungene bli fryktelig skuffet om jeg kutte ut familiekanalene mon? Anonym poster: cf46f9ede95c2cc3c6eca44448357f58
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Vi har viasat gull med viaplay. Altså den største pakken... Synes ikke det er så mye tegnefilm på viaplay iallefall, vi ser ikke på nrk super her i gården, synes veldig mye av det er myntet på eldre barn. Jenta her er 3 år og ser disney junior istedet :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Har altibox fra bkk- har kun grunnpakken.. brukbare barnekanaler, kunne selvfølgelig vært bedre, men her ser vi så lite på tv, så det duger:) Anonym poster: c6bd08e813eeaada6f4fada6d331dbf9
MamaLadyBug Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 rikstv Vi hadde tidligere viasat, via altibox/fibernett. Synes vi betalte for mye for svært lite så vi byttet til rikstv. Når har vi akkurat det vi trenger for mye mindre penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå