Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Håret mitt brekker så lett. Har stripet lyse striper i flere omganger, og føner det nesten hver dag. Er det bare å klippe seg pinnkort??? Anonym poster: 2257a3719f4158f1c03e3530f7af3a1a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Du trenger å bruke en god kur fra frisøren, bruke varmeskyttende produkt når du føhner eller bruker krølltang/eller rettetang. Og hvis du klipper håret ditt sjeldent (mellom 4-6 mnder), så bør du stusse det litt oftere. Sånt kan frisøren din hjelpe deg med:) Anonym poster: d5dbef1081b3f63d7f9e292f51488ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå