Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Vil så gjerne gå ned i vekt. Har begynt med 30 days shred. Frokost: 1 grovt knekkebrød med smør,ost og paprika. Lunsj: 2 knekkebrød med smør,ost og paprika. Middag:1/2 laksebit, 1/2 potet, agurk salat og litt matfløte. Drikker kun vann. Og 2 knekkebrød til kvelden igjen. Er dette for mye til og klare og gå ned? Anonym poster: 3327dbda218a5191f209afea8c4550f9
<3 2G <3 Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Hadde kun overlevd på så lite mat om jeg var syk. Synes det er alt for lite.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Høres veldig lite og ensidig ut. Og du vil nok bli veldig sulten. Fp heller ideg mer proteinrik mat, det metter mer. Rent kjøtt, fisk, kesam, cottage cheese etc. Anonym poster: 6a4926831533d4427c45d8da7122f162
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Vil så gjerne gå ned. Så må gjøre noe, er redd det er for mye med 2 knekkebrød til kvelden. Ikke har jeg peil på kalori regning heller. Derfor må jeg spørre her har vært vandt med og kun spise middag, en stor posjon. Derfor klarer jeg meg på det lille resten av dagen Anonym poster: 081117038d646cdde2a6581e159d6ce6
Inked girl Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Du spiser for lite. Spis to knekkebrød med kokt egg, eller havregryn/havregrøt til frokost. Til lunsj kan du spise to knekkebrød eller pastasalat med kylling. (Fullkornpasta som du skyller i vann når det er kokt for å få vekk stivelse. Og du kan fint spise en hel laksefilet og to poteter til middag. Eller kyllingfilet, karbonadedeig eller annet magert kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Ja, guri meg. Du spiser alt for lite. Og da går jeg utfra at du ikke er syltynn fra før av. Anonym poster: 318b680d882361779af92b01ea77a582
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Om knekkebrødet er f.eks Husman, osten er Norvegia, smøret er Soft flora og fiskebiten veier 150g, poteten veier 150g blir dette drøye 1000 kalorier, det er jo altfor lite! Du ødelegger kroppen din. Du må spise mer variert og mer i løpet av dagen, ville byttet ut noe av osten med kokt skinke, kyllingpålegg, makrell i tomat o.l. for å få mer proteiner. Ville også lagt inn noen mellommåltider i løpet av dagen med frukt og grønnsaker, en rå gulrot, en frukt og bærsalat om kvelden e.l. En yoghurt kan du også ha i deg i løpet av dagen, yoplait 0.0% f,eks. Anbefaler deg å bli medlem på gratisklubben til Grethe Roede, der kan du registrere det du spiser (veldig enkelt, du legger inn 1 stk knekkebrød, 2 skiver norvegia osv også regner programmet ut hvor mange kalorier det blir) også legger du deg på 1400 til 1600 kalorier i døgnet. Da bør du se resultater ganske fort uten å ødelegge kroppen din helt. http://www.greteroede.no/roedeklubben/ Anonym poster: 62a09f7b42eee24c2d97b42862d3a095
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Generelt alt for lite alt for ensidig og alt for lite grønt. Det du legger opp til er totalsprekk eller å bli syk. Anonym poster: f80a578d01ed6e556bd80f02cbc786c3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Om knekkebrødet er f.eks Husman, osten er Norvegia, smøret er Soft flora og fiskebiten veier 150g, poteten veier 150g blir dette drøye 1000 kalorier, det er jo altfor lite! Du ødelegger kroppen din. Du må spise mer variert og mer i løpet av dagen, ville byttet ut noe av osten med kokt skinke, kyllingpålegg, makrell i tomat o.l. for å få mer proteiner. Ville også lagt inn noen mellommåltider i løpet av dagen med frukt og grønnsaker, en rå gulrot, en frukt og bærsalat om kvelden e.l. En yoghurt kan du også ha i deg i løpet av dagen, yoplait 0.0% f,eks. Anbefaler deg å bli medlem på gratisklubben til Grethe Roede, der kan du registrere det du spiser (veldig enkelt, du legger inn 1 stk knekkebrød, 2 skiver norvegia osv også regner programmet ut hvor mange kalorier det blir) også legger du deg på 1400 til 1600 kalorier i døgnet. Da bør du se resultater ganske fort uten å ødelegge kroppen din helt. http://www.greteroede.no/roedeklubben/ Anonym poster: 62a09f7b42eee24c2d97b42862d3a095 tusen takk nå har jeg meldt meg inn, tenkte og legge meg på rundt 1400 om dagen. Og kunne drikke litt brus på lørdag Anonym poster: 081117038d646cdde2a6581e159d6ce6
TPK Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Jeg ville droppet smør, ost og fløte. Spis heller magert pålegg, så kan du ta en frukt i tillegg! Og jeg ville tatt mye salat til den middagen, evt bittelitt ris eller pasta. Og du bør generelt ha mye mer grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå