Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Dere med jenter i den Bieber-alderen.. Synes de han er kjekk, flink, søt eller hva? Jeg kan helt ærlig ikke helt se talentet hans Hadde han ikke sagt at han er sendt av Gud til jorda for å lage musikk. Mulig det, men ikke BRA musikk. Anonym poster: 8ac08db409fdc6e4396210abf460434b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Hehe vet ikke hva han har... Men her kom 7åringen gråtende hjem i høst for noen gutter på skolen hadde sagt at Justin Bieber var død... Men, men, sjele glad hun ikke er tenåring enda... Anonym poster: c3791c5b46f8249c5c194b8674c3d6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå