Gå til innhold

Blir dårlig av disse slanketrådene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du mer enn du forbrenner blir du feit. Spiser du mindre enn du forbrenner går du ned i vekt. Trening er en stor bonus. Alle kan gå ned i vekt med mindre de har spesielle sykdommer o.l.

Ta dere sammen feitinger og slutt å klag. Sjokolade er ikke nødvendig, kaker er ikke nødvendig, og det er heller ikke brus.

Prøv å spis grønnsaker osv, og slutt å småspis på kveldene.

Teller du kalorier så tell med stekefett, drikke osv, de fleste "glemmer" disse.

ALLE kan hvis de VIL...

Anonym poster: 54d848e5bdcd9df0cf09f6d0bcabe6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du ramser opp alt det der som at du var dritt lei slike kommentarer.

Men så gikk det opp for meg at du var seriøs og ikke tullet.

Du burde jo få pris for nytenking du. Du og Kari J.

Anonym poster: c58ccd778e949954ea5eff5c8d88a090

Skrevet

Ok!

Anonym poster: 33f8f3d8930ddd48675a246d61a2eac5

Skrevet

Jammen atte HI, vet du ikke at i hvert fall barn fakisk MÅ få i seg sukker??? Det er farlig og skadelig å ikke spise raffinert sukker skjønner du.

Anonym poster: 8c97e727b6c54db1956012837500ef61

Skrevet

Beklager å si det men er litt enig med trådstarter. Lo så jeg grein når han tjukke gutten gikk ut i media og mente det var butikkens feil at han var tjukk. Syns det er herlig å se på en " en ny start", fordi Kari J er så brutalt ærlig. Det som trengs. Vært overvektig selv i mange år før jeg en dag hadde fått nok. Endret kosthold og begynte med trening, gikk ned 23 kg og fant idealvekten min. Var kun jeg som kunne gjøre noe med det, med enorm støtte fra familie selvsagt.

Anonym poster: 84b06711be3db1b8fcddf65ddf679b27

Skrevet

Beklager å si det men er litt enig med trådstarter. Lo så jeg grein når han tjukke gutten gikk ut i media og mente det var butikkens feil at han var tjukk. Syns det er herlig å se på en " en ny start", fordi Kari J er så brutalt ærlig. Det som trengs. Vært overvektig selv i mange år før jeg en dag hadde fått nok. Endret kosthold og begynte med trening, gikk ned 23 kg og fant idealvekten min. Var kun jeg som kunne gjøre noe med det, med enorm støtte fra familie selvsagt.

Anonym poster: 84b06711be3db1b8fcddf65ddf679b27

Ja han luringen som ville forby billig smågodte? :P har man lyst på godte så kjøper man det enten det koster 6 kr pr hekto eller 20 kr :P

Anonym poster: 54d848e5bdcd9df0cf09f6d0bcabe6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...