Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Det ble diskutert lønn i helgen, sammen med vennegjengen. Da hun ene utbrøt. Jeg tjener veldig mye, og får utbetalt 200.000,- fra NAV. Papirene kom i posten nylig. Eh...!? Jeg blir så provosert av sånt!! Hun har ikke jobbet på noen år. Og får maks utbetalt pga at hun kjenner ei dame, som tidligere jobbet på nav, og dermed vet hvordan ting fungerer der.... Urettferdig!! Anonym poster: a34bcc47bc3f3abc213a4b33879c1ca4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 200 000 er ikke mye og leve for et år da. Ialleflal ikke de som ikke har mulighet til og spe på disse med og ta på seg og hjelpe andre folk/jobbe litt.....Men det er mye for og ikke gjøre noen verdens ting,- om man egentlig KAN gjøre noe..... Hadde slitt med og klare meg, og barna på den summen, men hadde jeg vært alene skulle jeg alltids klart meg bra. Er jo en god del mer enn hva man har som student, og da MÅ man bruke noen tusener på oppmelding til eksamen, bøker og transport,- som man ikke trenger om man ikke gjør noe, eller "må noen sted" til envher tid.... Anonym poster: d13a8971e78968718ed42952bc7c50cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå